جشن هفته وحدت در شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۷۹۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ 11 November 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: شیخ عبدالواحد خواجوی امام جمعه اهل تسنن شیراز و امام جماعت مسجد رسول اکرم اهل سنت شیراز در مراسم جشن هفته وحدت گفت: وحدت امت اسلامی رویا و خیال نیست بلکه اعتقاد است و ریشه آن قران و سنت رسول اکرم است که مسلمانان باید بیاموزند.
امام جماعت مسجد رسول اکرم افزود: با همین اتحاد و یکپارچگی است که می‌توان با دولت‌های مستکبر و چپاول گر ، مقابل دشمنان اسلام ایستاد.
شیخ خواجوی ادامه داد: همه مسلمانان در عقاید، احکام و اصول دین مشترک هستند و این‌ها باید مایه اتحاد و یکدلی بین مسلمانان جهان شود.
او ادامه داد: خداوند متعال برای هدایت جوامع بشریت و انسجام امتش حضرت محمد مصطفی و قرآن مجید را نازل فرموده و او را محور اتحاد مسلمانان جهان قرار داده است .
شیخ خواجوی گفت: وظیفه ما مسلمانان این است که مراقب نقشه شوم و پلید دشمنان اسلام و نظام باشیم و وحدت و همدلی خود را با تمسک به قرآن و سیره نبی اکرم (ص) و گوش فرا دادن و عملی کردن سخنان و منادیان وحدت حفظ کنیم و تقوای الهی را در پیش گیریم.
امام جماعت مسجد رسول اکرم بیان کرد: مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین با فرمایشات خود حجت بر همه مسلمانان تمام کرده و فرمودند وظیفه امت اسلامی است که با تمام توان خود برای وحدت بین مسلمانان سعی و تلاش کنند.
آیت الله دژکام امام جمعه شیراز نیز در این مراسم گفت: با اتحاد و وحدت بین مسلمانان ، خواسته‌های و امید‌های دشمن و شیاطین که همان تفرقه و نفاق است را ناامید می‌کنیم.
نماینده ولی فقیه در فارس افزود: از برکت رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری وحدت وجود دارد، اما هنوز نیازمند تلاش هستیم و اینگونه هست که می‌توان همه ابر قدرت‌ها را نا امید کرد.
امام جمعه شیراز گفت: دشمن نمی‌تواند با محاصره اقتصادی، کشور یکدست و متحدی مانند ایران را به زانو در آورد و این آرزویی محال برای دشمنان اسلام است.

برچسب ها: جشن ، وحدت ، آیت الله دژکام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار