همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی 
مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان در نمایشگاه کتاب «حال خوش خواندن» گفت: در این نمایشگاه ۱۰ هزار جلد کتاب با چهار هزار عنوان ارائه شده است.
کد خبر: ۷۹۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ 11 November 2019

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از اهواز، «منصور کوهی رستمی»پیش از ظهر امروز (دوشنبه 20 آبان) در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب «حال خوش خواندن» که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در کتابخانه مرکزی خوزستان برپا شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیست و هفتمین دوره هفته کتاب سال جمهوری اسلامی ایران  را در خوزستان برنامه ریزی کردیم و امسال زودتر به پیشواز آن رفتیم و برنامه های خود را از ۱۸ تا ۳۰ آبان اجرا می کنیم.
 
مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان با بیان اینکه این نمایشگاه از امروز (دوشنبه ۲۰ آبان) تا (دوشنبه ۴ آذر) پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی است افزود: در نمایشگاه کتاب« حال خوش خواندن» ۱۰ هزار جلد کتاب با چهار هزار عنوان ارائه شده است.
 
وی اضافه کرد: تلاش کردیم در بحث کتاب همه سلایق مطالعاتی را تحت پوشش قرار دهیم و ادبیات، رمان، تاریخ، شعر و کتاب های آموزشی زبان انگلیسی و علمی از جمله موضوعات ارائه شده در این نمایشگاه کتاب هستند؛ علاوه بر این، کتاب های کودکان و نوجوانان به دلیل استقبال بیش از حد این رده سنی به صورت ویژه و انبوه در نمایشگاه کتاب اهواز ارائه شده است.
 
کوهی رستمی از برپایی همزمان ۶ نمایشگاه کتاب در شهرهای مختلف خوزستان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و تصریح کرد: از هفت ماهه ابتدای سال جاری نیز ۱۳ نمایشگاه کتاب در خوزستان برپا شده است.
 
وی با اشاره اینکه برگزاری نمایشگاه های کتاب در طول سال یکی از برنامه های جدی ما است عنوان کرد: یکی از بحث هایی که در فضای کتاب و کتابخوانی وجود دارد تسهیل دسترسی مردم به کتاب است که از طریق ساخت و راه اندازی کتابخانه در مناطق مختلف میسر می شود.
 
وی از ارائه تخفیف جهت علاقه مندان به کتاب در این نمایشگاه کتاب خبر داد و ابراز کرد: با توجه به گرانی کاغذ و افزایش قیمت کتاب ها می توان از طریق نمایشگاه کتاب در کنار ارائه کتاب های مفید، خوب و ارزشمند به مردم، از تخفیف های ویژه هم بهره مند شوند.
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان بیان کرد: تجربه ما نشان می دهد نمایشگاه های کتابی که در کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شده اند همیشه پر فروش و با استقبال فراوان همراه بوده و این استقبال به دلیل موقعیت جغرافیایی این کتابخانه ‌و دسترسی ساده مردم به آن بوده است.
 
وی با اشاره به هماهنگی با مدارس برای بازدید از نمایشگاه کتاب اهواز خاطر نشان کرد: هماهنگی های لازم با مدارس برای بازدید دانش آموزان از نمایشگاه و خرید کتاب انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار