جوادی حصار:
محمدصادق حوادی‌حصار، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه مروج نظرات حزب خواهد بود، گفت: در گفت‌‌و‌گویی که داشتم از اصلاح رفتار شورایعالی سیاستگذاری استقبال کردم.
کد خبر: ۷۹۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 12 November 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از سایت رسمی حزب اعتماد ملی، جوادی حصار گفت: من به‌عنوان یک عضو دفتر سیاسی و شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در مورد موضوعات مختلف اظهار نظر کرده و می‌کنم اما در مواردی که حزب تصمیم تشکیلاتی بگیرد بدون تردید از نظر مجموعه حزب اعتماد ملی در چارچوب قواعد و مقررات تشکیلاتی دفاع کرده و مروج نظرات حزب خواهم بود.

 

او افزود: درباره گفت‌و گوی منتشره با من باید بگویم که گفت‌وگو فقط در باب مزایای اصلاح رفتار فعلی و تشکیلاتی مجموعه شورایعالی سیاستگذاری بود. 

 

جوادی‌حصار ادامه داد: به صراحت اعلام کردم که از هر اقدامی در جهت اصلاح رفتار گذشته شورایعالی استقبال می‌کنم اما طرح سرا کاستی‌ها و نواقص قابل مشاهده‌ای دارد که گمان نمی‌برم در انتخابات پیش رو قابلیت اجرا پیدا کند.

 

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی تاکید کرد: مصاحبه منتشره بخشی از نظرات حامیانه من در باب اصلاح روش‌های انتخاباتی شورایعالی بوده است و امیدوارم در یک گفت‌وگوی مفصل محاسن و معایب طرح مذکور را از نگاه شخصی خویش به اطلاع هم‌اندیشان اصلاح‌طلبم در کشور برسانم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار