همزمان با هفته کتاب وکتابخانی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با حضور امالم جمعه دهلران ، فرماندار وجمعی از مسئولین شهرستان دهلران افتتاح شد
کد خبر: ۷۹۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰ 12 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ امام جمعه دهلران در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت : ایجاد نمایشگاه های کتاب وکتابخوانی می تواند نقش مهمی در بالا بردن سرانه مطالعه داشته باشد.

سید محسن موسوی بیان داشت : برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع دفاع مقدس می تواند زمینه آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار وشهادت را فراهم کند.

وی عنوان کرد : گسترش تکنولوژی وتوسعه شبکه های اجتماعی سبب شده مردم جامعه ما بخصوص نسل جوان بیشتر در فضای مجازی باشند و مطلبد خانواده ها با تشویق فرزندان خود به کتاب وکتاب خوانی توجه جدی داشته باشند چرا که مطالعه یکی از نیاز های اصلی جامعه در بحث فرهنگی و... است.

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان دهلران بیان داشت : همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی تلاش شد تا نمایشگاه کتاب با موضوع دفاع مقدس در شهرستان دایر شود.

قدرت چراغی اظهار اشت : هدف از برگزاری این نمایشگاه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب و یادآوری حماسه‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان است.

وی گفت : در این نمایشگاه، بیش از 100 عنوان کتاب در 3 هزار نسخه با موضوع دفاع مقدس تا پایان هفته کتاب در محل کتابخانه سعدی دهلران معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار