رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: دومین برنامه کرمانشاه‌شناسی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 12 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: دومین برنامه کرمانشاه‌شناسی تحت عنوان مسجد تا مسجد به مناسبت هفته وحدت برگزار خواهد شد.

او با اشاره به برنامه کرمانشاه‌شناسی گفت:  این برنامه  نیز به مانند سلسله برنامه‌هایی که سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه مدتی است با هدف معرفی داشته‌های شهر در حوزه مشاهیر تحت عنوان "مفاخر شهر" انجام داده است، در صدد معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر کرمانشاه است.

 او گفت: این برنامه با همکاری انجمن راهنمایان گردشگری استان و انجمن ایرانی تاریخ (شعبه کرمانشاه)، ستاد مردمی کرمانشاه ۲۰۲۰، شورای مردمی ثبت جهانی اورامانات و همچنین خانه دف کرمانشاه برگزار خواهد شد که حضور برای عموم شهروندان آزاد بوده و در مسیر مسجد حاج شهبازخان تا مسجد شافعی توضیحاتی در خصوص بنا‌ها و عناصر تاریخی و گردشگری ارائه خواهد شد.

او افزود:  علاقمندان شرکت در این برنامه می‌بایست راس ساعت ۱۵ نبش کوچه مسجد حاج شهبازخان واقع در خیابان مدرس حضور بهم رسانند.

 او هم چنین به برنامه ای برای  سلامت پاکبانان اشاره کرد و گفت: سلامت پاکبانان از مهمترین دغدغه‌های خدمات شهری شهرداری است.

او گفت:  کارگاه رایگان آموزشی پیشگیری و درمان طب فیزیولوژی و توانبخشی (دیسک کمر، گردن، زانو ) با حضور دکتر رحمت اله حافظی، چهره‌ی شاخص پزشکی ارتوپد ایران برای پاکبانان شهرداری کرمانشاه تشکیل می‌شود.

 این کارگاه که به همت اداره سلامت و امور اجتماعی شهرداری و همکاری دانشگاه علوم پزشکی، موسسه مرهم و معاونت خدمات شهر صورت می‌پذیرد روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۲۱ و ۲۲ آبان ماه در تالار شهرداری در میدان غدیر برگزار می‌شود.

 

 

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار