شهردار منطقه ثامن گفت: از پیشنهادات و نظرات دانشجویان و نخبگان در قالب پایان نامه ها،طرح های تحقیقاتی و آموزشی و پروژه های مشارکتی در خصوص این طرح ملی استقبال می کنیم. 
کد خبر: ۷۹۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 13 November 2019

به گزارش تابناک رضوی، سید مصطفی نعمتی با بیان این مطلب افزود: شکل گیری این جلسات و گفتمان های مشترک بین دانشگاه و دستگاه های اجرایی می تواند گشاینده باب همکاری های بیشتر و اثرگذار بودن و نقش آفرینی دانشجویان و دانشگاهیان به عنوان یکی از اقشار فرهیخته جامعه در اداره اجتماع، شهر و محیط زندگی خود باشد. 

 

وی افزود:طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی با گستره بیش از ٣٠٠ هکتاری در هسته مرکزی کلانشهر مذهبی مشهد، به عنوان یکی از بزرگترین طرح های شهری در کشور و بلکه در دنیا، بستر مناسبی برای کسب تجربه و تبدیل اندوخته های علمی و آکادمیک به ایده ها و طرح هاط اجرایی و عملی است. 

 

نعمتی یادآور شد: ما در این طرح عظیم ملی و فراملی با توجه به بهره مندی از ابعاد مختلف استراتژیک اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، گردشگری، و تمرکز و تعدد پروژه های مختلف عمرانی و شهری،نظر به اینکه هنوز در نیمه راه اجرا قرار دارد،این آمادگی را داریم که دست یاری گر دانشگاهیان و دانشجویان نخبه، به ویژه در رشته هایی همچون جامعه شناسی، مدیریت شهری، برنامه ریزی و طراحی شهری، معماری و شهرسازی و... را با گرمی بفشاریم. 

 

شهردار منطقه ثامن یادآور شد: در همین راستا طی ٢ سال گذشته و در مدت فعالیت مجموعه مدیریت شهری در دوره پنجم، قراردادها و تفاهم نامه های همکاری مختلفی بین مدیریت پژوهش شهرداری منطقه ثامن با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و مراکز تحقیقاتی مختلف به امضا رسیده و ماحصل آن بهره مندی بیشتر از نظرات و طرح های دانشجویی است. 

وی افزود: از جمله میتوان به بازدید بیش از ٢٧٠٠نفر از دانشجویان از پروژه های این طرح عظیم ملی طی این مدت اشاره کرد. 

 

نعمتی خاطرنشان کرد: قطعا گسترش این تعاملات و بهره مندی ازین نظرات کمک شایان توجهی در جهت تسریع اجرا و بهبود عملکرد مجریان طرح خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار