رئیس اتاق کرمانشاه گفت: بزودی بازسازی همه مدارس مناطق زلزله‌زده استان که بر عهده اتاق بازرگانی بود، به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۷۹۶۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 13 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کیوان کاشفی در دومین سالگرد زلزله ۲۱ آبان ۱۳۹۶ استان کرمانشاه با اشاره به مشارکت اتاق بازرگانی در بازسازی مدارس مناطق زلزله زده استان، اظهار کرد: در جریان سفر رئیس اتاق ایران به کرمانشاه تفاهم نامه همکاری در این زمینه بین اتاق بازرگانی، سازمان نوسازی مدارس و استانداری کرمانشاه منعقد شد.

 

او با بیان اینکه از مدارسی که در تعهد داشتیم تاکنون ۲۷ مدرسه دو کلاسه، سه کلاسه و شش کلاسه در روستا به بهره‌برداری رسیده و دانش آموزان در آن مستقر هستند، بیان کرد: بیش از ۶۰ میلیارد ریال برای احداث این مدارس هزینه شده است ۹ مدرسه دیگر نیز آماده بهره‌برداری است و طی روز‌های آینده افتتاح خواهد شد.

او  با بیان اینکه در بازسازی مدارس تمام نواحی زلزله زده را پوشش دادیم و تا نزدیک اسلام آبادغرب هم آمدیم، یادآور شد: به دلیل افزایش قیمت‌هایی که رخ داد در چند نوبت با افزایش هزینه و مشکلات پیمانکاران مواجه شدیم، اما کار را به خوبی پیش بردیم.

کاشفی به دیگر اقداماتی که از سوی اتاق بازرگانی پس از وقوع این زلزله انجام شد نیز اشاره کرد و افزود: در چند روز اول با همکاری حدود ۲۳ اتاق بازرگانی کشور، توانستیم کمک‌های غیرنقدی به ارزش حدود ۷۰ میلیارد ریال را جمع‌آوری و با همکاری مسئولین محلی در مناطق زلزله زده توزیع کنیم.

کاشفی یادآور شد: بعد از روز‌های ابتدایی و پس از برقراری ثبات و آرامش در مناطق، در حوزه اسکان موقت نیز پای کار آمدیم و با هماهنگی اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور حدود ۳۲۰ کانکس برای اسکان به مناطق زلزله زده ارسال و با هماهنگی مسئولین توزیع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار