نمایشگاه تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش و قهوه و دمنوش در شیراز برپا شد.
کد خبر: ۷۹۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 13 November 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سید محمود موسوی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس گفت: شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش به همراه سومین نمایشگاه تخصصی قهوه، دمنوش و صنایع وابسته عصر امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس شروع به کار کرد.

او افزود: شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش در سالن حافظ به مساحت ۶ هزار متر مربع و سومین نمایشگاه قهوه، دمنوش و صنایع وابسته در دو سالن سرو و بهار به مساحت ۴ هزار متر مربع و کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های جانبی این نمایشگاه در سالن نرگس برگزار می‌شود.

موسوی با بیان این که آشنایی با جدیدترین دستاورد‌ها و تکنولوژی روز دنیا در این زمینه از اهداف برگزاری نمایشگاه تاسیسات است افزود: برگزاری سومین نمایشگاه قهوه، دمنوش و صنایع مرتبط با توجه به افزایش استقبال جامعه از این نوشیدنی با رویکرد معرفی برترین فعالان این عرصه و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه پذیری صنعت قهوه کشور و همچنین ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و حمایت از تولیدات داخلی در برنامه نمایشگاه‌های بین المللی فارس قرار گرفته است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس گفت: ۴۲ شرکت با زمینه فعالیت تولید انواع دستگاه‌های تهویه، رادیاتور، چیلر‌های جذبی، دیگ‌های بخار، لوله و اتصالات، برج‌های خنک کننده و دیگر تاسیسات سرمایش و گرمایش در سالن حافظ حضور داردند که ۳۸ درصد مشارکت کنندگان این بخش از استان فارس و بقیه از استان‌های تهران، گلستان، خراسان رضوی، آذربایجان غربی و اصفهان هستند.

او ادامه داد: ۳۰ شرکت فعال در حوزه صنعت قهوه با زمینه فعالیت عرضه انواع قهوه و مشتقات آن، دمنوش، شکلات، شیرینی‌های پایه قهوه، صنایع قهوه ساز و محصولات وابسته به قهوه، تجهیزات و ماشین‌آلات مرتبط با این صنعت در این نمایشگاه در سالن بهار و سرو به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات خود می‌پردازند.

موسوی گفت: ۵۴ درصد غرفه داران این نمایشگاه از استان فارس و بقیه از استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، هرمزگان، خوزستان و کرمان هستند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس افزود: در حاشیه برپایی این نمایشگاه‌ها هر روز در سالن حافظ و سالن نرگس چندین کارگاه آموزشی و همایشی تخصصی همایش تخصصی در زمینه تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش و قهوه و صنایع و خدمات مرتبط با این محصول برگزار می‌شود که حضور علاقه‌مندان در این برنامه‌ها رایگان است.

علاقه‌مندان، متخصصان، کارشناسان و عموم مردم می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه‌ها تا روز جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار