در چهارمین همایش صنف خوار و بار فروشان و لبنیات استان مرکزی
استاندار مرکزی در چهارمین همایش صنف خوار و بار فروشان و لبنیات استان مرکزی گفت: نقش محوری اصناف در ثبات اقتصادی کشور و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برجسته‌سازی شود
کد خبر: ۷۹۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ 13 November 2019
سید علی آقازاده اظهار کرد: فرهنگ کار و تلاش و کسب روزی حلال یکی از پایه‌های جامعه فرهنگی و مکتبی محسوب می‌شود و در ردیف والاترین و بزرگترین عبادت‌ها قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اصناف یکی از زحمتکش‌ترین اقشار جامعه هستند که در هر شرایطی نسبت به توسعه همه جانبه کشور و معیشت اقشار مختلف جامعه گام‌های اساسی برداشته اند.

استاندار مرکزی افزود: حضور موثر و آگاهانه اصناف در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و مذهبی و پایبندی به آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و نظام اسلامی، تقدیم هزاران شهید و ایثارگر به انقلاب اسلامی و کمک‌های خیرخواهانه و انسان دوستانه و مشارکت‌های مناسب و مستمر به امور عام المنفعه، مذهبی، فرهنگی و اجتماعی و یاری رساندن به محرومان و مظلومان و آسیب دیدگان از جمله افتخارات این بخش مهم جامعه است که مایه سربلندی ایران اسلامی است.

آقازاده ادامه داد: اکنون با توجه به نوسانات اقتصادی در کشور شرایط مدیریت به خصوص در اصناف بسیار سخت است، ولی اصناف کشور همواره این سختی‌ها را مدیریت می‌کنند.

استاندار مرکزی اظهار داشت: مشکلات مالیاتی موجود  با وزیر اقتصاد و امور دارایی در روز‌های گذشته مطرح شد،  اما باید توجه داشته داشت که شرایط کشور سخت است و مالیات یکی از مهمترین منابع دولت در گذراندن امور کشور است.

آقازاده تاکید کرد: در گام دوم انقلاب کسبه باید روحیه جوانمردی و درک شرایط نیازمندان را توجه کنند و دولت هم باید به کسبه توجه بیشتری داشته باشد تا برخی از ناعدالتی‌ها و تبعیض‌ها برطرف شود.

۵۷ هزار صنف مختلف زیر نظر ۱۷۳ اتحادیه صنفی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار