جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از متلاشی شدن باند ۴ نفره سارقان شب‌رو و کشف ۳۰ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۷۹۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 14 November 2019

به گزارش تابناک رضوی، سرتیپ ابراهیم قربانزاده گفت: در پی سرقت‌های سریالی در منطقه طرقبه شاندیز دستورات لازم برای بررسی سریع موضوع به فرماندهی انتظامی شهرستان بینالود صادر شد.

 

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزود: ماموران انتظامی بینالود بلافاصله وارد عمل شده و با استفاده از شیوه‌های هوشمندانه پلیسی و کار اطلاعاتی، به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به چهره‌زنی ۲ تن از عاملان سرقت و محل نگهداری اموال مسروقه در روستای ویرانی شد.

 

وی خاطرنشان کرد: پلیس با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه ۲ متهم موردنظر را دستگیر و در بازرسی از محل مقادیر زیادی اموال مسروقه از قبیل فرش، تلویزیون ال سی دی، انواع باند و ضبط خودرو، تعدادی ذخیر کننده دوربین و پخش دیجیتال، یخچال، آبسردکن، موتور کفکش آب، بالابر صنعتی بزرگ ساختمان، جاروبرقی و ابزار آلات نجاری کشف کرد.

 

قربانزاده گفت: متهم ۳۵ ساله دارای سابقه کیفری و همدست او که زنی ۳۱ ساله بود و او نیز دارای سابقه کیفری بود در تحقیقات اولیه به سرقت‌های متعدد اعتراف کردند و پلیس در ادامه بررسی‌های این پرونده ۲ همدست ۳۲ و ۳۳ ساله متهمان را نیز شناسایی و دستگیر کرد.

 

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: اعضای این باند تا کنون به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرده‌اند اما با توجه به میزان کشف اقلام سرقتی احتمال می‌رود تعداد سرقت‌های انجام شده توسط متهمان به حدود ۳ برابر میزان اعترافاتشان برسد.

 

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات پرونده با دستورات تخصصی مراجع قضایی ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار