مدیرحقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت :
کد خبر: ۷۹۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶ 14 November 2019
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلیویه و بویراحمد گفت: صنعتگران از حیث مسائل حقوقی حمایت شده و  در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات مورد رسیدگی قرار می گیرد .

مدیرحقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان با رئیس کل دادگستری کهگیلیویه و بویراحمد دیدار و پیرامون مسائل و موانع سرمایه گذاری، تولید و اشتغال در  شهرکها و نواحی صنعتی گفتگو کردند .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی  شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلیویه و بویراحمد، مدیر حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان با رئیس کل دادگستری کهگیلیویه و بویراحمد دیدار کردند .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلیویه و بویراحمد اظهار کرد: در استان 21 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب داریم که در 14 شهرک واگذاری زمین انجام می شود و بقیه در حال آماده سازی برای سرمایه گذاران بوده همچنین درصد قابل توجه از سرمایه گذاری و اشتغال استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است و با تشویقات و تخفیف هایی که برای سرمایه گذاران صورت گرفته، ایجاد جذابیت شده تا سرمایه گذاران بیشتری به شهرک‌ها و نواحی صنعتی ورود پیدا کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: امسال دو وظیفه اصلی خود را که تأمین زیرساخت ها برای شروع سرمایه گذاری و تمهید و تسهیل امور صنایع کوچک بوده را بر اساس اهداف رونق تولید برنامه ریزی کردیم و نیز سه برنامه ویژه که کلینیک کسب و کار، نهضت ساخت داخل و توسعه بازار و فروش واحدهای صنعتی و تولیدی بوده را از ابتدای سال در دستور کار قرار دادیم و از تمام ظرفیت ها برای پیشبرد اهداف در این زمینه ها در جهت ایجاد و توسعه تولید و اشتغال استفاده کردید .

 رئیس کل دادگستری کهگیلیویه و بویراحمد هم در این دیدار بیان کرد: نگاه دستگاه قضایی به موضوع تولید و اشتغال و نیز فعالیت های صنعتی نگاه حمایتی بوده و در این راستا حمایت های مؤثر قضایی نیز در استان به انجام رسیده است.
 
نگین تاجی افزود: تولید و اشتغال و مسائل صنعتگران و کارآفرینان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تمام مسائل در این حوزه ها با دقت بررسی و رصد می شود و اینجانب حساسیت ویژه ای در خصوص امنیت سرمایه گذاری در استان داشته و در راستای اجرای این تکلیف در هر موردی در رابطه با پرونده های مربوط به شهرکها و نواحی صنعتی که از اموال عمومی نیز محسوب شده که بالحاظ نقش و جایگاه مهم آن در بحث اشتغال در مواردی که احتمال تضییع حقوق عمومی مطرح است با حساسیت ویژه مورد رصد قرار می گیرد .
 
مدیر حقوقی و امورقراداد های سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران نیز در این دیدار ضمن اشاره به نامگذاری سال 98 بعنوان سال رونق تولید گفت : مقام معظم رهبری فرمودند " علاج دشمنی های اقتصادی را در نگاه به توانائی های داخلی جستجو کردند و یافتند" و تاکید معظم له در حمایت از امر تولید مسئولیت سنگینی بر عهده تمامی مسئولین در همه بخشهاست که تحقق آن نیازمند هم افزائی و همراهی در تمامی حوزه ها می باشد .
 
ایرانی فام افزود : در راستای کاهش نابرابری ها و عدم تعادل منطقه ای، سرمایه گذاری صنعتی در سطح مناطق مختلف کشور بویژه با توجه به مزایای نسبی آن مناطق میتواند یکی از راهبردهای اساسی توسعه باشد. بنابراین یکی از بهترین و مهمترین ابزار دستیابی به اهداف فوق، صنعتی شدن است و در این میان شهرک های صنعتی بعنوان فضای تخصصی تعریف شده در حوزه تولید نقش مهمی را به عهده دارد و از طرفی امنیت سرمایه گذاری و نقش امنیت در توسعه صنعتی بعنوان یک ضرورت بسیار مهم مد نظر است  . 
وی در ادامه افزود : در شهرک صنعتی سقاوه بدلیل وسعت و موقعیت آن و نزدیکی به مراکز، شاهراه های اصلی و قطب های صنعتی کشور دارای اهمیت ویژه ای برای بخش صنعت در استان می باشد که حفاظت و صیانت از آن به لحاظ متمرکز سازی صنایع در استان و عدم پراکندگی صنایع در اراضی ملی و نقش مستقیم آن در ایجاد اشتغال و توسعه صنعتی اجتناب ناپذیر می باشد لذا تسریع در اجرای پروژه ها، جلوگیری از توقف عملیات اجرائی و احداث زیرساخت در این شهرک بنا به ضرورت صرفا با حمایت دستگاه قضائی امکانپذیر می باشد و نمی توان نقش دستگاه قضائی را در تولید، اشتغال و توسعه صنعتی نادیده انگاشت چراکه امنیت و سرمایه گذاری دو رکن تکفیک ناپذیر از همدیگر می باشند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار