تعدادی از آشوبگران در ملارد و شهریار اقدام به آسیب رساندن به اموال عمومی کرده و در این میان یک بسیجی را حین پاسداری از اموال عمومی و مردمی به شهادت رساندند.
کد خبر: ۷۹۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ 18 November 2019

به گزارش تابناک رضوی،  تعدادی از آشوبگران در ملارد و شهریار اقدام به آسیب رساندن به اموال عمومی کرده و در این میان یک بسیجی را حین پاسداری از اموال عمومی و مردمی به شهادت رساندند.

 

عده ای آشوبگر که از برخی اعتراضات آرام و مسالمت آمیز مردمی سوء استفاده کردند، اقدام به تخریب اموال عمومی و آسیب رساندن به فروشگاه های زنجیره ای، بانک ها و ادارات در شهرستان های ملارد، شهریار و قدس کردند.

 

عملکرد سازمان یافته عده ای که مشخصا برای ایجاد آشوب آموزش دیده بودند، باعث خسارات شدید به بیت المال و آتش زدن اموال عمومی شد.

 

نیروهای انتظامی و بسیج که سعی در آرام کردن اوضاع و حراست از اموال مردمی داشتند، نیز از حمله وحشیانه این اوباش بی نصیب نماندند.

 

این آشوبگران در ملارد، پس از مصدوم کردن یکی از بسیجیان عضو گردان امام حسین(ع) ملارد، وی را به شهادت رساندند، تا این بسیجی مظلوم در راه پاسداری از ملت ایران و انقلاب اسلامی و حفاظت اموال و امنیت عمومی به شهادت برسد و شهید امنیت نام بگیرد.

 

بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار مهر، در خیابان ولیعصر(عج) شهریار به اکثر بانک ها آسیب وارد شد و مرکز مخابرات، دانشگاه و برخی ادارات در امیریه و صباشهر، قدس و ملارد توسط آشوبگران آسیب وارد شد.

 

نوراله طاهری، فرماندار شهریار در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: اغلب بازداشت شدگان این آشوب ها غیر بومی و برخی از آن ها مسلح بودند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار