کد خبر: ۷۹۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ 21 November 2019

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، راهپیمایی محکومیت اغتشاشات و حمایت از امنیت کشور امروز در دهدشت برگزار شد.

مردم ولایتمدار دهدشت با حضور در این راهپیمایی بار دیگر ضمن اعلام برائت از آشوبگران صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در اجتماع راهپیمایان در مصلای امام خمینی از شورای تامین، نیروهای نظامی و انتظامی که تلاش شبانه‌روزی برای مقابله با آشوبگران داشتند قدردانی کرد.

امام جمعه دهدشت گفت: تدبیر مردم ومسئولان باعث شد حادثه ناگوار در شهرستان ما اتفاق نیفتد.

حسینی افزود: اگرچه گرانی بنزین مشکلاتی برای مردم ایجاد می‌کند و تورم ناشی از این گرانی بار مشکلات را بیشتر می‌کند اما اعتراض باید به شکل مسالمت‌آمیز باشد.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه دشمن دست به توطئه می‌زند و از آب گل‌آلود اعتراض‌ها ماهی می‌گیرد، گفت: با اغتشاش، تخریب اموال عمومی و آتش زدن بانک‌ها و پمپ بزنین‌ها دنبال خرابکاری است و دلسوز مردم نیست.

حسینی ادامه داد: معاندان از آشوبگران حمایت کردند و آنها را به ادامه این کار ناشایست ترغیب کردند.

وی تصریح کرد: اما به یاری خداوند بصیرت مردم و هوشیاری مسئولان بار دیگر توطئه‌های دشمنان سرکوب شد.

حسینی ادامه داد: این نظام نظامی است که خون‌ها برای آن داده شده است و درخت تنومندش با خون شهدا آبیاری شده است.

وی با اشاره به قصد دشمن برای وارد کردن ضربات مهلک بر پیکره نظام افزود: ما از دستگاه قضا می‌خواهیم با سرعت و دقت عوامل دشمن را شناسایی و با سرعت برخورد جدی و قاطعانه صورت گیرد.

حسینی تاکید کرد: آشوبگران و اشرار بدانند که این کشور،کشور شهدا و اهل بیت و پیامبر است و  تعرض به اموال عمومی و مردم اختلال در نظم و امنیت پاسخی کوبنده از طرف مردم خواهد داشت.

امام‌جمعه دهدشت گفت: دستگاه قضا با جدیت با آشوبگرانی که امنیت را بر هم زدند برخورد کند تا جرات نکنند نقاب زده اموال عمومی را غارت کنند و بانک‌ها را به آتش بکشند.

وی در خصوص اعمال سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین گفت: این تصمیم سه قوا بوده و رهبری هم حمایت کرده حتما این تصمیم منافعی دارد و مشکلاتی هم خواهد داشت باید به تصمیم انجام شده تمکین کرد.

حسینی تصریح کرد: ما به مسوولین نظام اعتماد داریم و باید مردم تمکین کنند و دولت و حاکمیت مراقبت کند که این گرانی بر کالاها و خدمات اثر نگذارد.

وی گفت: مسئولین به جد نظارت کنند که این تورم افسار گسیخته باعث نارضایتی مردم نشود.

وی با اشاره به ادعای آمریکا مبنی بر دوستی با ملت ایران تصریح کرد: دشمنان دلسوز ملت ایران نیستند بلکه دنبال خون و اغتشاش هستند و اعتراضات را به حاشیه بردند تا مطالبه به حق مردم فراموش شود.
حسینی با بیان اینکه طی ۴۰ سال دشمن همواره دنبال توطئه و نقشه‌های شوم علیه نظام و ملت بود، افزود: حمایت از صدام در جنگ هشت ساله، ترورها، شرارت‌ها و تحریم‌ها همه برای به زانو درآوردن ملت بود اما دشمن به آرزوی خود نرسید و هرگز نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه دشمن از هر تجمعی برای پیاده نمودن نقشه‌های خود بهره می‌گیرد، گفت: البته ملت بصیر ما همراهی نکردند و بساط اینها جمع شد و  ارباباشان هر چقدر حمایت کردند سرشان به سنگ خورد.

امام جمعه دهدشت در ادامه گفت: مزدوران بدانند ایران مثل گذشته از امنیت و عزت کشور دفاع می‌کند و در تمام صحنه‌ها توطئه‌های شما را به خاک ذلت می‌نشاند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار