کد خبر: ۷۹۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ 21 November 2019
رئیس اداره صمت کهگیلویه با بیان اینکه طی پنج ماه 600 واحد صنفی متخلف شناسایی شدند، گفت: نظارت بر بازار با راه‌اندازی پنج اکیپ مشترک تشدید شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد احمد حکیم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس اظهار داشت: در این طرح 323 مورد بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام و نوشت‌افزار صورت گرفت.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه گفت: بازرسان این اداره در گشت‌های نظارتی ویژه بازگشایی مدارس 58 تخلف صنفی شناسایی و برای آنها پرونده تخلف تشکیل دادند.
حکیم با بیان اینکه پرونده تخلفات جهت رسیدگی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارسال شد، ارزش ریالی تخلفات کشف شده را 220 میلیون اعلام کرد.
این مسؤول تصریح کرد: از ابتدای خرداد ماه تا پایان مهر 2 هزار و 250 مورد بازرسی از بازار سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده انجام شد که در نتیجه آن 600 واحد متخلف شناسایی و به تعزیرات معرفی شدند.
وی ارزش تخلفات کشف شده را قریب به پنج میلیارد ریال برآورد کرد.
وی به شرایط فعلی بازار و ضرورت تشدید نظارت اشاره کرد و افزود: از زمان اعلام گرانی بنزین گشت‌های نظارتی کنترل بازار با راه‌اندازی پنج اکیپ مشترک از صمت و اتحادیه‌های اتاق اصناف آغاز شده است.
وی با بیان اینکه بازرسان با رصد بازار اجازه هر گونه افزایش خودسرانه قیمت کالا را سلب می‌کنند، از مردم خواست گرانفروشی‌ها را با سامانه 124 در میان بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار