امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی گفت: کسانیکه از مسیر الهی خارج شوند دچار انحراف و جهالت می شوند.
کد خبر: ۷۹۹۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 22 November 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه حجت الاسلام و المسلمین مجید صفدری امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته در سنقر و کلیایی که با حضور سیجیان برپا شد،اظهار کرد:بسیج رکن اساسی جامعه است و تا روحیه بسیجی در این نظام وجود دارد دشمن هیچ ضربه ای نمیتواند به آن وارد کند.

وی با اشاره به مناجات 49 صحیفه سجادیه  خاطر نشان کرد : انحراف از هدایت الهی سبب جهالت می گردد کسی که از مسیر الهی خارج شود دچار جهالت می گردد حال اینکه چه فرد و چه جامعه ای اینگونه باشد.

امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی افزود:یکی از ویژگی های زمینه ظهور آمیختگی حق و باطل استافرادی وجود دارند که در مقابل حق می ایستد و یک سری حرف های باطل را با حق ترکیب می کند و به عنوان سخن حق ارائه  دادند.

حجت الاسلام صفدری  در بخش دیگری ازخطبه ها با اشاره به برنامه ریزی دشمن بر علیه اسلام تصریح کرد:امروزه دشمنان با فریبکاری به دنبال جریان سازی  و فتنه گری است ،چند روز گذشته نشان دادند که به اسم گرانی بنزین دنبال ضربه زدن به ریشه انقلاب هستند.

وی درپایان گفت:دشمن با اینگونه ظاهر ساری و ترکیب حق با باطل و به اسم گرانی بنزین و با هدف دیگر دنبال نمایان ساختن باطل بودند که با هوشیاری همیشگی مردم حق از باطل جدا و این آتش فتنه خاموش شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار