هادی فرهنگیان در گفتگو با تابناک:
شهردار منطقه ۶ از سرعت عمل شهرداری در پاکسازی بخش‌های آسیب دیده در روز‌های اخیر اغتشاشات تا ۸ ساعت پس از ایجاد خرابی‌ها در این منطفه خبر داد.
کد خبر: ۷۹۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 25 November 2019

هادی فرهنگیان ضمن قدردانی از مجموعه خبرگزاری تابناک جهت پیگیری و انعکاس به موقع اخبار ، در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: پس از بروز اغتشاشات اخیر، توسط افراد معاند به منطقه الهیه و شهرداری منطقه 6 خسارات فراوانی دارد شد. آشوبگران به مبلمان شهری، شامل صندلی پارک ها، مخازن سطل زباله پارکی، المان ماشین و پارک مطالعه خسارت زدند.

 وی خاطر نشان کرد: آسیب ها همچنین شامل تخریب پروژه های عمرانی، آب نماهای سطح منطقه، تابلوهای ترافیکی، تخریب رفیوژ وسط بزرگراه، گارد ریل ها و آتش زدن آسفالت، وسایل بازی کودکان در پارک ها و شکستن وسایل ورزشی پارک ها بود که با تلاش نیروی انتظامی، بسیج و سپاه افراد معاند متواری شدند.

شهردار منطقه 6 شهرداری کرمانشاه افزود: این شهرداری بلافاصله اقدام به بازسازی نمود که این بازسازی تا ساعات اولیه صبح طول کشید و طی آن 3 بار شهردار کرمانشاه در منطقه حضور پیدا کرده و پاکسازی را رصد نمود ندکه حضورشان باعث دلگرمی نیروهای شهرداری بود.

فرهنگیان تصریح کرد:در حال حاضر بازسازی با همکاری مردم و تلاش شهرداری منطقه 6 تمام شده است کلیه تخریب های خیابان کاشانی و میدان رسالت کاملا پاکسازی و نرده ها در بزرگراه جمع آوری شد و 8 ساعت پس از اغتشاشات کاملا پاکسازی شد.

وی ضمن قدردانی از مردم ولایتمدارشهرداری منطقه 6 در پایان گفت:مردم در پاکسازی کنار پرسنل و نیروهای خدماتی همراه و همکار بودند که جا دارد قدردانی ویژه از مردم این منطقه داشته باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار