سرهنگ شاهینی در دیدار فرهنگیان بسیجی
فرمانده سپاه بویراحمد با اشاره به برگزاری مراسم روز 5 آذر با حضور 10 هزار نفر از بسیجیان شهرستان بویراحمد گفت: امسال 5 آذری متفاوت‌تر از همیشه داریم که باید قدرت نظام جمهوری اسلامی را بیش از پیش به رخ آشوبگران و دشمنان خارجی بکشانیم.
کد خبر: ۸۰۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲ 25 November 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز و در هفته بسیج رئیس ، معاونین و فرهنگیان بسیجی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با حضور در مقر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد با فرمانده و سایر مسوولان بسیج و سپاه شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.
در این نشست که همراه با تجلیل از فرماندهان سپاه و بسیجی از سوی آموزش و پرورش صورت گرفت سرهنگ پاسدار روح الله شاهینی با قدردانی از مسوولان آموزش و پرورش بویراحمد به دلیل در صحنه بودن آن‌ها در همه برنامه‌ها و مراسمات مربوط به سپاه و بسیج اظهار کرد: در بحث طرح شهید بهنام محمدی در سطح مدارس استان در شهرستان بویراحمد با اجرای این طرح در سطح 20 مدرسه حدود 40 درصد از مدارس هدف استان را در برگرفته که نشان دهنده فعالیت خوب آموزش و پرورش و مدارس شهرستان بویراحمد در طرح‌های این چنینی است.
شاهینی در ادامه با اشاره به عقب‌نشینی دشمن در مقابل نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: با سرنگونی پهپاد فوق مدرن و همچنین توقیف کشتی انگلیسی دشمن کاملا عقب نشینی کرد.
وی گفت: دشمن در جنگ سخت از ابرقدرتی مثل جمهوری اسلامی شکست سختی خورده و به همین خاطر به جنگ نرم مثل تحریم روی آورده و زوال آن‌ها وقتی مشخص می‌شود که رو به تحریم افراد آورده‌اند.
شاهینی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم روز 5 آذر با حضور 10 هزار نفر از بسیجیان شهرستان بویراحمد گفت: امسال 5 آذری متفاوت‌تر از همیشه داریم که باید قدرت نظام جمهوری اسلامی را بیش از پیش به رخ آشوبگران و دشمنان خارجی بکشانیم.
در ادامه این نشست علی حسن‌زاده رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هم با قدردانی از تلاش‌های بسیج و سپاه در همه زمینه‌ها به خصوص در حوادث اخیر در کشور اظهار کرد: ما خود از جنس بسیج هستیم و برنامه‌های آموزش و پرورش بویراحمد حول تفکر و گفتمان بسیجی است.
وی با بیان این که با بیانیه گام دوم و همچنین سند تحول بنیادین راه برای ما مشخص شده است افزود: اگر بتوانیم این دو سند را به خوبی اجرایی کنیم به اهداف مد نظر برای رشد و شکوفایی جوانان و نوجوانان کشور دست خواهیم یافت.
در ادامه آناهیتا مرادیان معاون آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به عنوان بانی برنامه اظهار کرد: در بیانیه گام دوم هر آن چه که برای تعالی و پیشرفت کشور لازم بوده از سوی مقام معظم رهبری تبیین شده و باید با اجرای کامل این بیانیه و بندهای آن به خصوص در بحث جوانان و نوجوانان با تفکر بسیجی رو به سوی پیشرفت حرکت کنیم.
در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خدمات بسیجیان و فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد تجلیل به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار