به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت:
مدیرکل زندان های استان با اشاره به اینکه احدی از این زندانیان خانمی کهنسال بوده گفت: ما برنامه آزادی بمناسبت ۵ آذر را صرفا برای ۵ نفر زندانی بدهکار تدارک دیده بودیم ولی همزمان با ورود سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان یک نفر زندانی (پیر زن) به زندان معرفی شده بود که ...
کد خبر: ۸۰۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴ 26 November 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، همزمان با پنجم آذر ماه چهلمین سال تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) مراسم جشنی با حضور سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان ، دکتر فاتحی معاون قضایی رئیس کل دادگستری ، سرهنگ تندپور رئیس سازمان بسیج کارکنان سپاه فتح استان و جمع کثیری از کارکنان و زندانیان در سالن اجتماعات کانون اصلاح و تربیت یاسوج برگزار شد.

هدیه ویژه فرمانده سپاه فتح به زن کهنسال زندانی

در ابتدای این جلسه اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان های استان با تبریک هفته بسیج به نقش این نهاد مقدس و مردمی در تثبیت،حفظ و حراست از انقلاب و آرمان های والای آن اشاره کرد و گفت: حضور بسبج در عرصه های مختلف باعث تقویت نظام الهی اسلامی و یأس و ناامیدی و شکست دشمنان شده و هر جا بسبج ورود کند، موفقیت و پیروزی حتمی است.
عضو شورایعالی حقوق دانان بسیجی استان کار زندانبانی را بسیار سخت و پر مشقت دانست و اظهار داشت: کار در زندان زمانی موفقیت آمیز خواهد بود که روحیه جهادی و تفکر بسیجی در مجموعه حاکم باشد و خوشبختانه ۱۰۰ در صد کارکنان زندان های استان بسیجی بوده و در همه برنامه ها حضوری فعال دارند و همین روحیه ایثارگری باعث پیشرفت کار در زندان ها شده است.
مدیرکل زندان های استان توجه به کرامت انسانی زندانیان را بر اساس رأفت اسلامی نظام قضایی در کشور برشمرد و یادآور شد که حقوق شهروندی برای همه زندانیان با هر عنوان اتهامی و جرم رعایت شده و هدف ما در زندانبانی اسلامی تحول و بازسازی شخصیت زندانیان و آماده نمودن آنان برای بازگشت سالم به خانواده و جامعه است.
هدیه ویژه فرمانده سپاه فتح به زن کهنسال زندانی

در ادامه سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان با قدردانی از مسئولین و کارکنان زندان ها، این مجموعه را از جمله دستگاههای همدل و همراه سپاه در استان دانست و افزود: بحمدالله مدیرکل بسیجی و فعال و همکاران عزیز زندان های استان ضمن انجام ماموریت های تخصصی خود برنامه های فرهنگی و تربیتی خوبی در بخش های مختلف و در مناسبت ها انجام می دهند که بعضا در نوع خود بی نظیر و قابل تحسین و تقدیر هست.
وی به حوادث اخیر کشور و نا آرامی ها اشاره نمود و افزود: بسیج خود را موظف به برطرف نمودن دسیسه ها ی دشمن می داند لذا در آشوب های اخیر با ورود انقلابی و دلسوازانه خود توانست به همراهی دیگر مأمورین امنیتی کشور غائله خصمانه دشمن را خنثی کند.
فرمانده سپاه فتح استان زندان در جمهوری اسلامی را مدرسه تعلیم و تربیت توصیف کرد و اظهار داشت: همه ما از داشتن زندانی و حبس افراد ناراحت و نگرانیم ولی به هر حال برای اصلاح و تربیت مجرمین زندان می تواند راهکار مناسبی باشد و زندانیان هم باید از این فرصت جهت بازسازی شخصیت خود استفاده نمایند.
در ادامه و علاوه بر اجرای سرود توسط مددجویان کانون اصلاح و تربیت و شعرخوانی تعداد ۴۰ نفر از کارکنان بسیجی زندان های استان مورد تکریم و تجلیل قرار گرفتند.
هدیه ویژه فرمانده سپاه فتح به زن کهنسال زندانی

آزادی ۶ زندانی بدهکار زندان های کهگیلویه و بویراحمد
اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان ها و نائب رئیس ستاد دیه استان با اعلام این خبر افزود: در ادامه برگزاری جشن های مناسبتی و آزادی زندانیان بدهکار و به مناسبت هفته بسیج در آئینی با حضور سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان، دکتر فاتحی معاون قضایی رىیس کل دادگستری و سرهنگ تندپور رئیس سازمان بسیج کارکنان سپاه فتح استان تعداد ۶ زندانی جرائم غیرعمد زندان های استان از زندان آزاد شدند.
جمیاری میزان بدهی این افراد را بالغ بر یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با مداخله و پیگیری مددکاران و اعضای کمیته صلح و سازش زندان های استان و با دعوت از طلبکاران و شکات بخش اعظم بدهی تخفیف گرفته شد و مابقی در قالب تسهیلات ارزان قیمت و یا بصورت بلاعوض از سوی ستاد دیه استان پرداخت شده است.
مدیرکل زندان های استان با اشاره به اینکه احدی از این زندانیان خانمی کهنسال بوده گفت: ما برنامه آزادی بمناسبت ۵ آذر را صرفا برای ۵ نفر زندانی بدهکار تدارک دیده بودیم ولی همزمان با ورود سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان یک نفر زندانی (پیر زن) به زندان معرفی شده بود که در قسمت پذیرش و با مواجهه فرمانده سپاه فتح استان مشخص گردید که این پیر زن بعلت بدهی ۴۰ میلیون ریالی به زندان معرفی شده و خوشبختانه با تامین مبلغ بدهی از سوی سردار خرم دل این زندانی آزاد و جمع آزادی ها ۶ نفر شد. که با احتساب این تعداد آزادی ها جمع کل نفرات آزاد شده از ابتدای سال تا کنون ۱۴۵ نفر شده است و خوشبختانه طلبکاران بعنوان خیرین همراه ستاد دیه در بخشش و تخفیف مطالبات خود بیشترین کمک را به مجموعه ستاد دیه استان داشته اند.
هدیه ویژه فرمانده سپاه فتح به زن کهنسال زندانی
 
هدیه ویژه فرمانده سپاه فتح به زن کهنسال زندانی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
ان شاءالله که خداوند پشت پناه سردار عزیز باشد وارزوی توفیق وروز افزون را برای ایشان مسئلت دارم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار