حبیب‌الله خجسته پور:
به گزارش تابناک سمنان:  حبیب‌الله خجسته پور معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: برای آمادگی بیشتر در راستای برگزاری انتخابات جلسات قانون‌خوانی و استعلام شبهات در این ستاد برگزار شده است.
کد خبر: ۸۰۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ 26 November 2019

تصویر مرتبط

معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان سمنان صبح سه‌شنبه در مراسم افتتاح رسمی ستاد انتخابات استان سمنان ضمن بیان اینکه امروز در حالی این ستاد افتتاح می‌شود که کار خود را از ماه‌ها قبل به‌طور غیررسمی آغاز کرده است، بیان داشت: تاکنون ۹ جلسه در مجموعه ستاد انتخابات استان برای همگرایی، آموزش و همچنین همراهی و هماهنگی بیشتر اعضای ستاد برگزارشده است.

وی بابیان اینکه برای هماهنگی بیشتر بین اعضای ستاد انتخابات آزمونی نیز در این راستا برگزارشده است، گفت: اعضای ستاد انتخابات استان، فرمانداران و بخشداران در آزمون قانون انتخابات بهترین عملکرد را داشتند که نشان داد اشرافیت کامل و خوبی بر قانون انتخابات از سوی اعضای ستاد وجود دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان بابیان اینکه تمام اقدامات در حوزه ستاد انتخابات استان سمنان و شهرستان‌ها صورت گرفته است، بیان کرد: قانون خوانی انتخابات یکی از ابتکارات جدید در ستاد بود که طی سه جلسه این قانون به‌صورت ماده به ماده خوانش و در خصوص ابهامات نیز استعلام شده است.

وی ابراز کرد: جلسه مشترک با فرمانداران در شهرستان‌ها از دیگر ابتکاراتی بود که با حضور از نزدیک و بازدید میدانی، موارد و مشکلات و کمبودهای احتمالی عنوان، بررسی و رصد شد و تا جای ممکن سعی کردیم مشکلات را نیز برطرف کنیم و در بین تمامی متصدیان برگزاری انتخابات در استان سمنان تعاملات خوبی برقرار است و با توجه به اینکه از هفته آتی ثبت‌نام نامزدها در سطح استان آغاز می‌شود از امروز شاهد افتتاح رسمی ستاد انتخابات استان  هستیم.

خجسته پور در خاتمه گفت: در انتخابات آتی در استان احراز هویت به‌صورت الکترونیک انجام می‌شود و توسط دستگاه‌هایی که در نظر گرفته‌شده، از طریق ثبت شماره ملی حق شرکت در انتخابات مشخص خواهد شد اما فعلاً باید گفت در خصوص برگزاری تمام الکترونیکی انتخابات هنوز تصمیمی اتخاذ و ابلاغ نشده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار