نماینده مردم گرمسار و آرادان:
نماینده مردم گرمسار و آرادان با تأکید بر اینکه تصمیم درستی پیرامون بنزین گرفته نشد، گفت: اعتراض حق مردم است و باید نظام دموکراسی را در کشور تمرین کنیم.
کد خبر: ۸۰۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ 27 November 2019

تصمیم درستی پیرامون بنزین گرفته نشد/ ضرورت تمرین نظام دموکراسی

به گزارش تابناک سمنان: غلامرضا کاتب پیش از ظهر چهارشنبه در آئین کلنگ زنی پروژه گازرسانی در پنج روستای گرمسار ضمن بیان اینکه توسعه خدمات زیرساختی آب، برق، گاز در مناطق روستایی ازجمله اولویت‌های مهم برای ایجاد توسعه پایدار در منطقه محسوب می‌شود، اظهار داشت: ۹۷ درصد روستاهای گرمسار گازرسانی شده است.

وی با تأکید بر اینکه در آینده نزدیک عملیات اجرایی سایر روستاهای باقی‌مانده در پروژه گازرسانی آغاز می‌شود، تصریح کرد: هیچ روستایی در گرمسار بدون گاز وجود ندارد و پیگیری برای تسریع در تکمیل این پروژه‌ها در دستور کار قرار دارد.

پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت به مناطق روستایی

نماینده مردم گرمسار و آرادان بابیان اینکه برنامه عملیاتی برای توسعه زیرساخت‌های خدماتی تا ۵۰ سال آینده طراحی و پیش‌بینی‌شده است، اعلام کرد: این زیرساخت‌های خدماتی در گرمسار به‌قدر کافی پاسخگوی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

کاتب با اشاره به اینکه افزایش نرخ مهاجرت معکوس مردم به مناطق روستایی از دیگر اهدافی است که در این راستا دنبال می‌شود، بیان کرد: پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت اشتغال‌زایی در بستر مناطق روستایی از دیگر برنامه‌های مهم مجلس شورای اسلامی برای تحقق این امر است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد رشد خوبی در حوزه مهاجرت معکوس از شهر به روستاهای تابعه گرمسار هستیم که این امر نیازمند توجه ویژه مسئولان برای رونق اقتصادی و توسعه زیرساخت‌های خدماتی و رفاهی در مناطق روستایی است.

اعتراض به گرانی بنزین حق مردم است

نماینده مردم گرمسار و آرادان در پایان با اشاره به دونرخی شدن و افزایش قیمت بنزین ابراز داشت: اعتراض به گرانی حق مردم است و باید نظام دموکراسی را در کشور تمرین کنیم و قطعاً اعتراض، با آتش زدن بانک و اماکن دولتی و عمومی متفاوت است.

وی بابیان اینکه این امر تصمیم نادرستی از سوی دولت و ریاست مجلس شورای اسلامی بود، تصریح کرد: خوشبختانه در پی اعتراضات مردمی در گرمسار هیچ خسارتی به اماکن عمومی و مراکز دولتی وارد نشده است.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار