مسئول بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت : بسیج یک تفکر و جریان فرهنگی است و عصاره ارزش‌های ملت است و بنا به تعبیر مقام معظم رهبری بسیج حقیقتی شبیه افسانه هاست.
کد خبر: ۸۰۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 28 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،حسن موحد مسئول بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت : بسیج یک تفکر و جریان فرهنگی است و عصاره ارزش‌های ملت است و بنا به تعبیر مقام معظم رهبری، «بسیج حقیقتی شبیه افسانه هاست» و ظرفیت ارزشی و مردم مقاوم و ولایتمدار ایران اسلامی در چهار دهه در برابر همه زورگویی‌ها و شیطنت‌های استکباری ایستاده اند که امروز نیز در ورود به دهه پنجم، کارنامه‌ای مملو از ایثار و خدمت خالصانه دارد.

او گفت : بسیج به عنوان یک تشکل مردمی و بزرگترین سازمان مردم نهاد مردمی در دنیا توانسته در برابر توطئه‌ها ایستادگی کند چنانچه امام راحل فرمود «اگر مسوُولان از بسیج و بسیجیان غفلت کنند در آتش دورخ الهی خواهند سوخت».

او افزود: هرجا که تفکر بسیجی طنین انداز شده آهنگ خدمت، پیشرفت، امیدبخشی برای دوستان و بیم بخشی برای دشمنان را داشته است.

او افزود: بسیج در عرصه‌های سازندگی و در توطئه‌ها و هجمه‌های ناجوانمردانه دشمن حضور داشته و موجب ناکامی دشمن شده و در پیروزی انقلاب نقش داشته است.

مسوُول بسیح رسانه استان کرمانشاه افزود: امروز ملت‌های مظلومی که از داشتن یک رهبر فرزانه و نیروی بسیجی و آرمانی محروم مانده اند دستخوش حوادث بزرگی شده است.

موحد از بسیح به عنوان سد آهنین برای حفاظت از کشور در برابر توطئه‌های سنگین یاد کرد و گفت: از همین رو سالروز تشکیل بسیج به دستور امام راحل به عنوان روز همبستگی ملی و روزی که باید همه ظرفیت‌های ملت در کنار یکدیگر بسیج شوند تعیین شده تا بتوانیم با این رمز فکری، عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم .

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار