رئیس خانه مطبوعات ایران:
رئیس خانه مطبوعات ایران گفت: در حوادث اخیری که پس از افزایش قیمت بنزین به‌وقوع پیوست بی‌تدبیری مسئولان مشهود بود و باید در تصمیماتی که گرفته می‌شود عموم مردم به‌ویژه اقشار محروم جامعه دیده شوند و کاری نکنیم که با اقدام غلط مان موجبات سودجویی دشمنان و اغتشاشگران را فراهم آوریم.
کد خبر: ۸۰۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ 28 November 2019

به گزارش تابناک رضوی، مصطفی کواکبیان با بیان این مطلب افزود: حضور اعضای باشگاه خبرنگاران هلال احمر در کنار نیروهای امدادی و عملیاتی موجب افزایش آرامش و امنیت جامعه در مواقع بحرانی خواهد شد.

وی در مجمع استانی باشگاه خبرنگاران هلال احمر خراسان رضوی، اظهار کرد: هرگونه اقدامی که موجب جلب رضایت مردم بشود بی‌شک موجب رضایت‌مندی ایزد منان و ائمه اطهار(ع) خواهد شد و خادمان مردم باید به‌گونه‌ای خدمت‌رسانی کنند که حوادث و بلایا به‌وجود نیاید و موجبات آرامش خاطر مردم به‌خوبی فراهم آید.

کواکبیان افزود: در حوادث اخیری که پس از افزایش قیمت بنزین به‌وقوع پیوست بی‌تدبیری مسئولان مشهود بود و باید در تصمیماتی که گرفته می‌شود عموم مردم به‌ویژه اقشار محروم جامعه دیده شوند و کاری نکنیم که با اقدام غلطمان موجبات سودجویی دشمنان و اغتشاشگران را فراهم آوریم.

رئیس خانه مطبوعات ایران با بیان اینکه باید حداکثر بهره‌وری را از امکانات کم موجود داشته باشیم، گفت: ستاد بحران وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها و جمعیت هلال احمر کشور، استان‌ها و شهرستان‌ها از تمام امکانات خود در مواقع بحرانی استفاده می‌کنند و حضور اعضای باشگاه خبرنگاران هلال احمر در کنار این نیروهای امدادی و عملیاتی هم موجب افزایش آرامش و امنیت جامعه در اینگونه مواقع خواهد شد.

کواکبیان بیان کرد: امنیت و سلامت دو نعمت باارزش هستند و باید قدردان این ارزش‌های بزرگ باشیم و اصحاب رسانه نیز باید در این مسیر آگاهی‌رسانی لازم و کافی را داشته باشند، زیرا معتقدیم که جمله پبشگیری بهتر از درمان است نباید شعاری باشد و باید در عمل دیده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار