کد خبر: ۸۰۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹ 29 November 2019
به گزارش خبرگزاری"تابنـاک کهگیلویه و بویراحمد" از چیتاب حجت الاسلام سید علی اکرمیان "خطیب موقت کبگیان" در خطبه های نماز جمعه 8 آذر 98 چیتاب ضمن توصیه به تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به مسئله قبر وقیامت خطاب به حاظرین گفت:بعضی هابااعتمادوعمل به اعتقادات خودبه سعادت میرسندوبرخی با بی خیالی به فکر کوچ به آخرت نیستند و قطعا اینها ازمتضررترین انسانهایند.
حجت الاسلام سیدعلی اکرمیان بااشاره به روز قانون اساسی گفت:قانون اساسی قبل ازپیروزی انقلاب توسط حضرت امام"ره"در پاریس تهیه و بعد از پیروزی انقلاب توسط مجلس خِبرگانِ رهبری در 177 اصل با رأیِ 99% به تصویب رسید مورد قبول کل جامعه هست و مسئولان مراقب باشند در حفظ و عمل به اصولش خطا نکنند.
وی باتبریک هفته بسیج هم گفت:  بسیج در دنیا نمونه و نظیری ندارد و درکشورماحرکتی متکی به ارزشهای انقلاب و اندیشه اسلامیست که خداوندمتعال به قلب امام منتقل و ایشان هم به انقلابمان تزریق وبه جهانیان صادر کرد.
این خطیب موقت جمعه بااشاره به خدمات بسیج درنظام گفت:بسیج نهادیست که باصبوری و کارآمـدی تهدیدهارابه فرصت مبدل می کند وباتاکتیک و راهبردآماده رویارویی در میدان جنگ نرم وتهاجم فرهنگیست.
وی با اشاره به اوضاع اقتصادی و تشدید تحاریم و نقش بسیج خطاب به مسئولان گفت:داشتن وحفظ روحیه بسیجی در میان مسئولان دولتی باعث بصیرت افزائی و متعاقبا اعتمادبه نیروی داخلی و رونق قدرت اقتصادی با اتکاء به پشتکار جوانان مستعد بومی خواهدشد.
سید علی اکرمـیان با اشاره به موضوع گرانی در بازار خطاب به مسئولان کشوری و استانی گفت : اتحاد مسئولان در دولت برای کنترل بازار خرید مردم بانظارت روزمره بازرسان تعزیرات حکومتی و مسئولان مربوطه باید نقشه سوداگران بازار خرید و فروش مردم را به بهانه گرانی بنزین از بین ببرد.
وی خطاب به مسئولان افزود : اگر امروزه نتوانیم به بهانه گرانی بنزین جلوی گرانی و افزایش قیمت کالاهای در بازار را بگیریم آسیب شدیدی به قدرت خرید مردم وارد خواهد شد.
خطیب موقت چیتاب تصریح کرد: دست اندرکاران در دولت باید بدانند در کجا و چه موقعیتی قرار دارند و نباید بگذارند بازار افسار گسیخته کمر قدرت خرید ملت را بشکند و تمرکز آنان را به مخاطره بیاندازد زیرا تبعات نارضایتی آن علاوه بر دولت بر تورم و اقتصاد فعلی کشور ضربه مهلکی خواهد زد٫.
پایان خبر:اسماعیل رسـام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار