یک خانم میانسالی که با وجود داشتن فرزند دانش آموز با پسر 20 ساله ای وارد رابطه ای شیطانی شده بود به دست شوهر دومش که وی را برای رسیدن به سومین مرد زندگی خود رها کرده بود به شکل فجیعی به قتل رسید.
کد خبر: ۸۰۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 04 December 2019

یک خانم میانسالی که با وجود داشتن فرزند دانش آموز با پسر 20 ساله ای وارد رابطه ای شیطانی شده بود به دست شوهر دومش که وی را برای رسیدن به سومین مرد زندگی خود رها کرده بود به شکل فجیعی به قتل رسید.

 

قاتلی که دیروز در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران به اتهام همسرکشی از خود دفاع کرد سعید ۴۲ ساله بود که همسر دومش را با شلیک گلوله کشته بود. رسیدگی به این پرونده از بیست و چهارم اسفند ماه سال ۹۷ به دنبال شلیک خونین به یک زن جوان به نام مرجان در یکی از خیابان‌های نظرآباد آغاز شد.

این زن که همراه فرزند خردسالش پشت فرمان ماشین نشسته بود هدف شلیک مرگبار قرار گرفت. پلیس به ردیابی عامل شلیک خونین پرداخت و دریافت زن جوان به تازگی از همسر دومش جدا شده و بار‌ها از سوی او تهدید به مرگ شده بود. با افشای این ماجرا همسر سابقش ردیابی و بازداشت شد.

سعید که صاحب یک کلینیک ترک اعتیاد بود به شلیک خونین اعتراف کرد و گفت: من ۱۲ سال قبل با همسر اولم ازدواج کردم ما صاحب دو فرزند بودیم و زندگی خوبی داشتیم تا این که همسرم به بیماری ام اس مبتلا شد. او دیگر توان انجام کار‌های شخصی اش را نداشت. به همین دلیل سال‌ها از او مراقبت کردم. از این زندگی خسته شده بودم تا این که به پیشنهاد همسرم تصمیم به ازدواج مجدد گرفتم.

من با مرجان که معاون یک مدرسه بود آشنا شدم. او می‌گفت به تازگی از همسر اولش جدا شده است و صاحب یک فرزند است. من او را صیغه کردم. پس از مدتی عاشق او شدم. به همین دلیل به خواستگاری اش رفتم و او را عقد کردم. من برای مرجان یک ماشین و خانه خریده بودم.

ما زندگی خوبی داشتیم، اما او یک باره به من گفت که قصد دارد از من جدا شود. او می‌گفت فرزندش اولویت زندگی اش است و به خاطر فرزندش حاضر است بار دیگر زندگی اش را با همسر اولش آغاز کند. من به او التماس کردم از من جدا نشود، اما قبول نکرد تا این که با هم به محضر رفتیم و از هم جدا شدیم.

وی ادامه داد: چند ماه از این ماجرا گذشته بود که به صورت اتفاقی مرجان را دیدم و متوجه شدم با یکی از آشنایان من که پسر ۲۰ ساله‌ای بود رابطه دوستانه برقرار کرده است. مرجان می‌گفت عاشق او شده و قصد دارد با او ازدواج کند. از شنیدن این ماجرا شوکه شده بودم.

من که متوجه شدم او به من دروغ گفته است و برای این که از من جدا شود ماجرای رجوع به زندگی قبلی اش را مطرح کرده است، چند بار با او تماس گرفتم و خواستم تا با من زندگی کند، اما قبول نکرد. او حتی از من شکایت کرد تا دیگر مزاحم او نشوم. آن جا بود که تصمیم به قتل مرجان گرفتم.

وی در تشریح جزئیات جنایت گفت: آخرین بار مقابل مدرسه‌ای رفتم که مرجان در آن جا کار می‌کرد. وقتی او و فرزندش را سوار ماشین دیدم با تفنگی که از قبل تهیه کرده بودم به سمتش شلیک کردم. گلوله به سینه مرجان خورد و جان سپرد.

اعدامم کنید

این قاتل دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستاد که پدر و مادر مرجان و همسر سابق وی که قیم فرزند خردسالش است برای او حکم قصاص خواستند. سعید وقتی در جایگاه ویژه ایستاد گفت: من قتل را قبول دارم و برای مرگ آماده‌ام. من از این زندگی خسته شده ام و می‌خواهم تا قضات هر چه زودتر برایم حکم قصاص صادر کنند. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار