کد خبر: ۸۰۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶ 05 December 2019
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به دستگیری لیدر اصلی آتش زدن بانک‌ها و فروشگاه زنجیره‌ای در ملارد گفت: فرد دستگیر شده ساکن مارلیک شهرستان ملارد است که در جریان ناآرامی‌های اخیر چندین بانک و فروشگاه را به آتش کشیده بود.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ مهدی سرپناه با اعلام به خبر دستگیری عامل به آتش کشاندن بانک‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ملارد اظهار داشت: طی عملیات اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروی انتظامی این فرد دستگیر و به عملیات خرابکارانه خود اعتراف کرد.

وی ادامه داد: تمام افرادی که در اغتشاشات اخیر به اماکن دولتی و خصوصی آسیب وارد کرده اند در رصد اطلاعاتی قرار دارند و در هر جایی از کشور و خارج از محدوده پلیس غرب استان تهران باشند دستگیر خواهند شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران سپس با اشاره به همکاری مردم با ناجا در دستگیری اغتشاشگران افزود: اغتشاشگران با ورود به عرصه تخریب اموال دولتی و غیردولتی و با آموزش توسط مزدوران ایادی و رد و بدل اطلاعات با دشمنان دست به چنین حرکات هنجارشکنانه زدند.

سرپناه با اشاره به سفر برخی از اغتشاشگران به کشور‌های همسایه جهت آموزش‌های خرابکارانه خاطرنشان کرد: این افراد از موضوع گرانی بنزین سوء استفاده کرده و با سوار شدن بر موج اعتراضات قانونی مردم دست به دستور مزدوران خود دست به تخریب و آشوب زدند که تا آخرین نفر عوامل اغتشاشات را دستگیر و تحویل مراجع قضایی خواهیم داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار