معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: با افتتاح ۲۲ مرکز نیکوکاری جدید در پایگاه‌های بسیج استان تعداد این مراکز به ۱۰۰ مرکز افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۸۰۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 05 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از سایت خبری کمیته امداد، غلامرضا نصوری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کمیته امداد به منظور ایجاد ۲۲ مرکز نیکوکاری جدید در پایگاه‌های بسیج هر یک از شهرستان‌های استان با سازمان بسیج قرارداد همکاری منعقد کرده است.

نصوری با اشاره به اینکه هم اکنون برخی از این مراکز نیکوکاری واقع شده در مراکز بسیج افتتاح و در حال فعالیت هستند، افزود: با افتتاح مراکز نیکوکاری جدید در پایگاه‌های بسیج تعداد مراکز نیکوکاری در استان به ۱۰۰ مرکز افزایش پیدا خواهد کرد.

وی یادآور شد: مراکز نیکوکاری در سال ۹۲ با هدف شناسایی خیران محلات برای کمک به نیازمندان هر محله افتتاح و راه اندازی شده اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲۰ هزار خیر حقیقی و حقوقی در مراکز نیکوکاری استان شناسایی شده اند که این خیران کمک‌های خود را به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان واقعی اهدا می‌کنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار