مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه توجه به استعدادهای بومی و استفاده از ظرفیت‌های بومی را شعار اصلی باشگاه بعثت اعلام کرد.
کد خبر: ۸۰۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 07 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،افشین حسنی بابیان اینکه باشگاه بعثت کرمانشاه طی چندسال اخیر روی رده‌های سنی پایه فوتبال سرمایه گذاری خوبی داشته، گفت: ما بخش خصوصی هستیم و علیرغم محدودیت‌های مالی که در این سالها با آن مواجه بودیم، با تشکیل تیم در رده‌های پایه استعدادهای زیادی را پرورش دادیم که وارد رده‌های سنی بالاتر شدند.

وی تصریح کرد: از بازیکنان پایه که در سالهای گذشته پرورش دادیم، تعدادی وارد تیم بزرگسالان شدند و حتی برخی از این بازیکنان به واسطه شایستگی‌هایی که داشتند جذب تیم‌های مطرح دیگری شدند.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه بابیان اینکه تیم‌هایی که از باشگاه بعثت به باشگاه‌های دیگر جابجا می‌شوند، رقم قراردهای بالایی ندارند، تاکید کرد: هرچند در سه سال اخیر تلاش زیادی کردیم تا از لیگ دسته دوم صعود کنیم و یا امتیاز یک تیم لیگ یکی را بخریم، اما موفق نشدیم و برای همین ترانسفر بازیکنانی که در این لیگ انجام می‌دهیم، با قراردادهای رقم بالایی نیست.

وی افزود: اگر بتوانیم در لیگ دسته اول حضور پیدا کنیم، علاوه براینکه رقم قرارداد بازیکنانمان که جذب باشگاه‌های دیگر می‌شوند بالاتر می‌رود، چند اسپانسرهم به واسطه اهمیت این لیگ می‌توانیم داشته باشیم.

حسنی در ادامه به جایگاه کنونی تیم فوتبال بعثت در لیگ دسته دوم هم اشاره کرد و گفت: در این دوره از رقابت‌های لیگ خوب نتیجه گرفته‌ایم، اما در مجموع بداقبالی و حق خوری‌های زیادی از سوی داوران می‌بینیم.

وی همچنین به وجود پتانسیل‌های بالای فوتبال بانوان در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: بانوان فوتبالیست قدرتمندی داریم، اما متاسفانه چون هیچ تیمی در استان نداریم، مجبورند برای استان‌های دیگر بازی کنند.

حسنی از آمادگی باشگاه بعثت برای راه اندازی تیم فوتبال بانوان در کرمانشاه یاد کرد و گفت: در حال برنامه ریزی و رایزنی‌ برای تشکیل تیم فوتبال بانوان در استان هستیم که اگر مانعی نباشد این امر را محقق می‌کنیم.

حسنی در ادامه یکی از شعارهای اصلی باشگاه بعثت را بومی‌گرایی دانست و گفت: هرچند تا سال گذشته از مربیان و گاها از بازیکنان غیربومی استفاده می‌کردیم، اما برای این دوره از رقابت‌های لیگ یکی از شعارهای اصلی خود را توجه به استعدادهای بومی قرار دادیم و این را در عمل هم ثابت کرده‌ایم.

وی در ادامه به حضور یک تیم از باشگاه بعثت در لیگ دسته اول فوتسال هم اشاره کرد و گفت: این تیم سابقا با عنوان تیم پتروشیمی در رقابت‌های لیگ حضور داشت و پس از انصراف پتروشیمی کرمانشاه از تیمداری در لیگ، تیم به هیات فوتبال استان واگذار شد، اما از آنجایی که هیات فوتبال نمی‌تواند تیمداری کند و این تیم هم بازیکنان مستعد بومی خوبی داشت، برای همین قبول کردیم که آن را تحت پوشش خود بیاوریم.

مدیرعامل باشگاه بعثت تصریح کرد: تیم فوتسال بعثت کرمانشاه اکنون در شرایط خوبی در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال حضور دارد و امسال یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است.

وی در پایان اعلام کرد: باشگاه بعثت کرمانشاه یک باشگاه کاملا خصوصی است که برای پرورش و حفظ استعدادی فوتبال و فوتسال استان تلاش می‌کند، اما در شرایط فعلی هزینه‌های تیم‌داری بالاست و امیدوار به حمایت‌های مسئولین و رسانه‌های استان از این باشگاه هستیم.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار