تابناک / رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان با شکست تیم دخانیات رشت و تساوی پرگل فرهنگ ایثار آستارا و پارگوم تالش پیگیری شد.
کد خبر: ۸۰۳۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ 07 December 2019
 
پیگیری رقابت های فوتسال لیگ برتر بزرگسالان گیلان

 

تابناک / رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان با شکست تیم دخانیات رشت و تساوی پرگل فرهنگ ایثار آستارا و پارگوم تالش پیگیری شد.

در جریان هفته سوم این رقابت ها ، تیم های فوتسال فرهنگ ایثار آستارا و پارگوم تالش به نتیجه مساوی پرگل دست یافتند و تیم فوتسال دخانیات رشت نیز مغلوب تیم هیات فوتبال فومن شد و یک دیدار نیز به دلیل حاضر نشدن یکی از تیم ها انجام نشد.

در بازی های انجام شده ، تیم های فوتسال دخانیات رشت و هیات فوتبال فومن رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتسال هیات فومن با نتیجه دو بر یک برابر حریف خود به پیروزی رسید تا تیم فوتسال هیات فومن به یک پیروزی ارزشمند دست یابد.

تیم فوتسال دخانیات رشت که از دو دیدار قبلی خود یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده بود، در این دیدار مغلوب حریفش شد تا اولین شکست را در رقابت های فصل جاری لیگ برتر فوتسال گیلان تجربه کند.

همچنین در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها ، تیم های فوتسال فرهنگ ایثار آستارا و پارگوم تالش به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم به نتیجه مساوی پرگل چهار بر چهار دست یافتند تا هر تیم یک امتیاز از این بازی کسب کند.

تیم های فوتسال فرهنگ ایثار آستارا و پارگوم تالش که از دو دیدار قبلی خود یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده بودند، در این دیدار و مقابل هم به نتیجه مساوی رضایت دادند تا با یک پیروزی و دو تساوی در صدر جدول این مسابقات قرار گیرند.

اما در دیگر دیدار از هفته سوم رقابت های فوتسال لیگ برتر بزرگسالان گیلان قرار بود تیم های همشهری لاهیگ و کیامیدان لاهیجان مقابل هم قرار گیرند که به دلیل حاضر نشدن تیم کیامیدان لاهیجان، این بازی برگزار نشد.

در جدول رده بندی این رقابت ها، تیم های فوتسال پارگوم تالش و فرهنگ ایثار آستارا با انجام سه بازی و کسب پنج امتیاز و به دلیل تفاضل گل ، به ترتیب در مکان های اول و دوم قرار دارند، تیم دخانیات نیز با چهار امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار