مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی؛ 
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: امروز تشکل های کشاورزی برای حفظ منابع آبی و به صفر رسیدن کسری مخزن آب در استان پیشگام هستند که این روحیه جای تقدیر و قدردانی دارد.
کد خبر: ۸۰۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴ 07 December 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محمد علائی در جلسه انتخابات اعضای هیئت رئیسه شرکت تعاونی کشاورزان مشهد اظهار کرد: بعد از سال ها مدیران جهاد کشاورزی،  شرکت آب منطقه‌ای و کشاورزان به این نتیجه رسیدند که در حوزه حفظ و بهره برداری از آب باید در کنار هم بوده و با یکدیگر همکاری و مساعدت داشته باشند.

وی افزود: در همین راستا شرکت آب منطقه ای سه وعده به کشاورزان شریف داده بود که خوشبختانه تمامی آنها انجام شده است؛ این شرکت آب فروشی نکرد، مجوز حفر چاه جدید برای هیچ فردی صادر نکرد و هیچ تخصیص آبی در دشت های ممنوع نیز نداشت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با اشاره به وجود روحیه همکاری و هم افزایی سه بخش جهاد کشاورزی، آب منطقه ای و کشاورزان از فضای مساعد و مثبتی که در استان ایجاد شده است، تشکر و قدردانی کرد و گفت: متاسفانه دشمن تمام توان خود را گذاشته تا بحران آب را به یک مساله سیاسی و امنیتی تبدیل کند.

وی با بیان اینکه قدرت اشتعال اجتماعی آب هزار بار از بنزین بیشتر است، اضافه کرد: ما به عنوان فرزندان نظام و انقلاب تحت هیچ شرایطی نخواهیم گذاشت که این اتفاق رخ بدهد. 

علائی ابراز کرد: شنیدن این جمله که باید تا سال 1405 به کسری مخزن صفر در استان برسیم، از زبان تشکل های کشاورزی برای بنده از شنیدن این حرف از زبان سران سه قوه با ارزش تر است، این حرف تائید کننده روحیه متعهدانه و تعلق خاطر کشاورزان به حفظ آب و خاک کشور است.

وی گفت: در همین راستا بنده اعتقاد دارم که باید حرمت کشاورزان را در تمامی بخش های خدماتی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی پاس داشت و اگر مدیری حرمت این افراد را نگه ندارد با هر تخصصی که داشته باشد، در این شرکت هیچ جایگاهی نخواهد داشت.

وی تاکید کر: امیدواریم در آینده بسیار نزدیک انتخاب مدیران آب شهرستان ها را با کمک خود تشکل های کشاورزی انجام دهیم.

گفتنی است، در پایان این نشست از مدیران آب شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی از سوی تشکل های کشاورزی با اهدای لوح سپاس قدردانی و تشکر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار