امام جمعه اهواز :
امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز این هفته ضمن رد تفکرات لیبرالی و غرب‌زده اظهار کرد: مشخص نیست تا چه زمانی باید افراد لیبرال و غرب‌گرایان یک طرف انتخابات و افراد انقلابی در طرف دیگر آن باشند، شورای نگهبان باید افرادی را که انقلابی نیستند را رد صلاحیت کند.
کد خبر: ۸۰۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶ 13 December 2019

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز این هفته ضمن رد تفکرات لیبرالی و غرب‌زده اظهار کرد: مشخص نیست تا چه زمانی باید افراد لیبرال و غرب‌گرایان یک طرف انتخابات و افراد انقلابی در طرف دیگر آن باشند، شورای نگهبان باید افرادی را که انقلابی نیستند را رد صلاحیت کند.

به گزارش"تابناک" وی افزود: مردم ایران اینکه شواری نگهبان کسی را برای حضور در انتخابات مجلس تایید کند که لیبرال و با گرایشات و تفکرات غربی است نمی‌پذیرند به همین دلیل شورای نگهبان باید با عملکرد دقیق، انقلابی‌ها را شناسایی کرده و مانع تایید افراد وبال انقلاب شود.

امام جمعه اهواز ضمن اشاره به لزوم زیر ذره‌بین قرار دادن کاندیداها توسط شورای نگهبان عنوان کرد:ما نمی‌توانیم پس از گذشت چهل سال از انقلاب نباید شاهد سهل انگاری در نظارت بر کاندیداها باشیم و عملکرد در این زمینه نباید به گونه‌ای باشد که مردم حس ناامیدی کنند.

وی افزود: افرادی که به منظور جلب آراء مردمی اقدام به توزیع مواد غذایی، پهن کردن سفره‌ها و از این  قبیل موارد می‌کنند باید توسط شورای نگهبان شناسایی و این موارد در تایید صلاحیتشان لحاظ شود.

موسوی‌فرد با تاکید بر توجه مسؤولان به مطالبات مردم بیان کرد: بسیاری از کارگران بارها برای چندین ماه حقوق‌های عقب افتاده به ما مراجعه کردند و برای مثال کارگران مترو اهواز بارها اعلام کرده اند ۱۹ ماه حقوق دریافت نکرده اند.

وی افزود: همچنین کسانی  به ما مراجعه می‌کنند که خودشان یا فرزندشان بیکار هستند به همین دلیل اگر ما حرف‌های آن‌ها را بشنویم و عمل نکنیم در واقع سرمایه اجتماعی را از دست داده‌ایم.

امام جمعه اهواز  با اشاره به اعتراضات اخیر در پی گرانی بنزین گفت: در این اعتراضات مردم نسبت به گرانی بنزین اعتراض داشتند که در میان آنها تعدادی اغتشاشگر با برنامه‌ریزی قبلی حضور داشتند.

وی افزود: هدف دشمن  امیدزدایی است که اگر امید در جامعه رخت بست و جوانان امیدشان را از دست  دادند آنگاه  تلاشهای دشمن به نتیجه رسیده است و وقتی دشمن خاکریز اعتقادات را تصرف کرد و سپس امید را از جوانان گرفت منافع شخصی بر منافع جمعی ترجیح داده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار