مجمع اصولگرایان استان قم با صدور بیانیه ای حمایت خود از لیست شورای هماهنگی اصولگرایان را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۰۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۹ 17 December 2019

به گزارش تابناک قم، در بیانیه مجمع اصولگرایان استان قم آمده است:

قال الله الحکیم:
وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللّهِ جَمیعًا وَ لا تَفَرَّقُوا ... ( آل عمران / ‌١٠٣)

امروز نظام اسلامی و ملت عزیز ما که از یکطرف با مشکلات اقتصادی و فتنه‌های داخلی روبرو است با عبرت‌آموزی از حوادث پیش امده ی سالهای اخیر، مصمم است به پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب بار دیگر با حضور انقلابی در انتخابات پیش رو ضمن بیعت با ولی امر مسلمین امام خامنه ای روزنه های امید را به روی شیاطین خارجی و فتنه گران داخلی مسدود نماید.

مجمع اصولگرایان استان قم بعنوان تشکلی انقلابی اعلام میدارد در راستای وحدت و حمایت از نیروهای مومن و معتقد به جبهه انقلاب ضمن حمایت و همراهی کامل با "شورای هماهنگی اصولگرایان" از مردم شریف قم میخواهد در راستای همگرایی بین نیروهای انقلابی با حمایت از سه کاندید مردمی این جریان ارزشی همراه و همگام شوند.

بی شک این‌مجموعه خود را متعهد می‌داند تا بر اساس تکلیف شرعی خود در راستای صیانت از حق مردم شریف قم و حمایت از نیروهای انقلابی همچون‌گذشته تلاش نماید.

در پایان با درود به روح بلند حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر و آرزوی عزت و عظمت نظام اسلامی و توفیقات بیشتر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران از خداوند منان فرج هر چه سریعتر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه را مسئلت می‌نمائیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار