کد خبر: ۸۰۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ 17 December 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از تسنیم ، اهالی منطقه مورزرد زیلایی خواستار انتشار مشکلات آنان در قالب تهیه یک گزارش شدند و گفتند: به صورت نبود اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بدون شک هم اکنون باید مشغول خاکسپاری زن باردار در این منظقه بودیم.
اهالی این منطقه می‌گویند: به دلیل بارش برف و باران راه ارتباطی 30 روستای مورزرد زیلایی قطع شده و امکان تردد در این شرایط برای ما وجود ندارد و دیروز زن بارداری از مرگ حتمی به دلیل انتقال به وسیله بالگرد اورژانس هوایی نجات یافت.
بنا به گفته اهالی، جرثقیل شرکت توزیع نیروی برق که برای رفع مشکل خاموشی عازم منطقه شده بود نیز در گل و لای اسیر شد که با کمک اهالی و بعد از ساعت‌ها تلاش و کار طاقت فرسا توانستند این خودروی سنگین از گل و لای بیرون بیاورند.
با کوچک‌ترین بارش باران و برف تردد در محور ارتباطی منطقه مور زرد زیلایی با داشتن 30 روستا و 1500 نفر جمعیت به سختی و با خودروهای کمک دار امکان پذیر است و البته در برخی مواقع تا رسیدن فصل بهار به طور کلی هیچ گونه ارتباطی با شهر مارگون و یاسوج مرکز استان ندارند.
جاده روستایی منطقه محروم مور زرد زیلایی بویراحمد با اولین بارش قطع می‌شود به گونه‌ای که ساکنان این منطقه حتی برای تامین سوخت مورد نیاز در زمستان با مشکل روبه‌رو می‌شوند.
جاده مورزرد زیلایی 20 کیلومتر طول دارد که در یک دهه اخیر به صورت مداوم و مستمر در شعارهای مسئولان و متولیان امر از جمله نماینده بویراحمد و دنا نمایان بود ولی هنوز خبری از بهره‌مندی اهالی این منظقه از جاده مناسب نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار