مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر:
مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر با بیان این که احتمالا در ورزشگاه آبادان پذیرای پرسپولیس در جام حذفی خواهیم بود، گفت: هماهنگی های لازم با هیات فوتبال آبادان انجام شده است و در صورت تایید شورای تامین خوزستان، این دیدار در آبادان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸ 22 December 2019

غلامحسین قنواتی درباره مکان برگزاری دیدار شهرداری ماهشهر و پرسپولیس در جام حذفی فوتبال که دوم دی ماه برگزار خواهد شد، اظهارکرد: ما میزبان پرسپولیس در جام حذفی فوتبال هستیم ولی به دلیل مشکلات ورزشگاه مان باید در شهر دیگر پذیرای این تیم باشیم که ما هم ورزشگاه تختی آبادان را پیشنهاد دادیم.

وی با بیان این که احتمالا در ورزشگاه آبادان پذیرای پرسپولیس خواهیم بود، گفت: هماهنگی های لازم با هیات فوتبال آبادان انجام شده است ولی منتظر جواب شورای تامین خوزستان هستیم و در صورت تایید، این دیدار در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد. جلسه شورای تامین نیز فردا، چهارشنبه برگزار می شود.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر درباره وضعیت این تیم پیش از مصاف با پرسپولیس نیز عنوان کرد: تیم ما در لیگ دو کشور قرار دارد و روندمان رو به رشد است. دو بازی عقب افتاده داریم که در صورت برد، به رده دوم جدول صعود می کنیم. اگر چه وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر خوب شده است ولی بعید هم نیست که بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

وی با بیان این که جام حذفی، جام شگفتی ها است، افزود: داماش گیلان وقتی در لیگ دو کشور بود، توانست به فینال جام حذفی برسد و حتی همین تیم پرسپولیس برابر قشقایی شکست خورد و حذف شد.

قنواتی گفت: ما یک مربی خوب به نام پاشازاده داریم که انگیزه خوبی برای بازی با پرسپولیس دارد و تیم های تحت هدایت او نیز همیشه خوب کار کرده اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار