امام جمعه زاهدان گفت: با گرانی بنزین و استفاده مردم از گاز برای سوخت خودرو و همچنین برای گرمایش خانه ها، تقاضا بیشتر شده و شاهد کمبود گاز هستیم که لازم است مسئولان هر چه سریع تر این مشکل را پیگیری و برطرف کنند.
کد خبر: ۸۰۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸ 21 December 2019

آیت‌الله مصطفی محامی ظهر دیروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: انسان با تقوا همیشه به دنبال گسترش عدالت است و در برخورد های سیاسی و اجتماعی خویشتن دار است و خشم خود را کنترل میکند.

 امام جمعه زاهدان افزود: یک انسان پرهیزکار و با تقوا همیشه باید الگو باشد و ما وظیفه داریم این درس را به آیندگان آموزش دهیم.

وی ادامه داد: دیروز در ایرانشهر سالگرد خورشید ولایت برگزار شد به مناسبت تبعید مقام معظم رهبری که یاد خاطرات مقام معظم رهبری زنده شد و علاقه مردم نسبت به ایشان و رهبری معظم انقلاب نسبت به مردم این استان بیشتر از همه جا است.

محامی گفت: در هفته گذشته تولیت آستان قدس رضوی در زاهدان حضور داشتند و تفاهم نامه هایی به امضا رسید که استان قدس برای پیشرفت استان و همچنین چند طرح در این استان فعالیت کند.

محامی افزود: 28 آذر 97 چهار کودک معصوم در بین دیدگان مردم و مسئولین مدرسه در آتش سوختند و از این گونه اتفاق ها در کشور بسیار رخ داده بخصوص در این استان، که دادستانی محترم و مسئولین وقت آموزش و پرورش ورود کردند و تعدادی مقصر اعلام شدند اما این که راحت از جان فرزندان مردم بگذریم کار درستی نیست.

وی ادامه داد: مسئولین باید نسبت به تمام مدارس استان نگاه ویژه ای داشته باشند که سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس ایمن باشد تا انشالله دیگر شاهد همچین اتفاقاتی نباشیم.

محامی افزود: نکته بعدی که به آن اشاره میکنیم توزیع سوخت و همچنین گاز در استان است که با کمبود آن مردم دچار مشکل هستند چرا که با گرانی بنزین و استفاده مردم از گاز برای سوخت خودرو و همچنین برای گرمایش خانه ها، تقاضا بیشتر شده است و مسئولین وظیفه دارند تا هر چه سریع تر این مشکل را پیگیری کنند و مشکلات مردم را برطرف کنند و همه دستگاه‌های ذیربط باید پیگیر خدمات به مردم استان باشند./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار