مدیرکل حفاظت محیط زیست قم خبر داد؛
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: یک واحد صنعتی آلاینده که به صورت غیرمجاز در جاده کوه سفید فعالیت می‌کرد، همزمان با تشدید آلودگی در شهر قم پلمب شد.
کد خبر: ۸۰۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۰ 23 December 2019

به گزارش تابناک قم، سید رضا موسوی مشکینی با اشاره به تشدید آلودگی و تعطیلی مدارس در شهر قم گفت: متأسفانه شاهد هستیم که به دلیل گسترش منابع آلاینده در استان، بار دیگر هوای شهر قم در وضعیت ناسالم قرار گرفته است.

وی با اشاره به افزایش گشت و کنترل کارشناسان حفاظت محیط زیست در شبانه روز و تشدید مقابله با واحدهای صنعتی آلاینده در روزهای آلوده خاطرنشان کرد: همزمان با اعلام آلودگی هوای شهر قم، یک واحد صنعتی آلاینده در جاده کوه سفید با هماهنگی مراجع قضائی پلمب شد و به دو واحد صنعتی نیز تذکر داده شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم معضل سوزاندن ضایعات در حاشیه شهر قم را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: متأسفانه برخی متخلفان به صورت شبانه و مخفیانه اقدام به سوزاندن ضایعات در پیرامون شهر قم می‌کنند که باعث ایجاد آلودگی شدید هوا و تولید پسماند می‌شود.

موسوی از اطفا حریق چندین مورد ضایعات سوزی به ویژه در حاشیه کمربندی امام علی (ع) خبر داد و گفت: در چند روز گذشته با همکاری آتش نشانی و سازمان مدیریت پسماند، چندین مورد سوزاندان ضایعات شناسایی و اطفا شده و پسماند به جا مانده آن جمع آوری شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار