کد خبر: ۸۰۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ 23 December 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،در حالی که در برخی رسانه های کهگیلویه و بویراحمد ، در روزها و هفته های اخیر صحبت های زیادی در خصوص انتخاب گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا برای انتخابات مجلس یازدهم مطرح شده است و از افرادی مانند نستور درخشنده پور و نادر منتظریان به عنوان کاندیدای نهایی نام برده شده بود ، در ادامه این موضوع تکذیب شد.
رئیس شورای اصولگرایان بویراحمد و دنا در گفتگو با خبرنگاران  این خبر را تکذیب کرد و گفت: هنوز تصمیم نهایی در این باره اتخاذ نشده است و خبرهای منتشر شده شایعاتی است که در رسانه ها پخش شده است.
ستار هدایتخواه در خصوص زمان مشخص شدن کاندیدای نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا گفت: گزینه نهایی به موقع خود اعلام می شود اما زمان دقیق مشخص نیست.
 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
باور کنید فکر کنم بعد از نظر مشورتی اصولگرایان تهران و اینکه اگر هدایتخواه به عنوان کاندیدای اصولگرایان تهران رای نیاورد به یاسوج بر می گردد (چون در تهران راهکار اصولگرایان این است که 1800 خبره اصولگرا تشکیل جلسه می دهند و رای گیری می کنند و 30 نفر اول که بیشترین رای را بیاورند به عنوان کاندیداهای تهران به مردم تهران معرفی می شوند بنابراین باید صبر کرد تا ببینیم هدایتخواه جزء آن 30 نفر هست؟) و کاندیدای اصولگرایان بویراحمد تا انتخاب 30نفر تهران مشخص نخواهد شد بنابراین اصولگرایان بویراحمد باید حالا حالاها... باید صبر کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار