رئیس پلیس آگاهی استان البرز، گفت: اعضای باند سارقان اماکن تجاری و خودرو در استان‌های البرز و تهران با 47 فقره سرقت دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۰۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ 26 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ «محمد نادربیگی» با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن تجاری در نقاط مختلف استان البرز، رسیدگی به موضوع در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان مشخص شد، اعضای یک باند 4 نفره سرقت با استفاده از خودروهای ماکسیما و زانتیا ابتدا وارد محل سرقت شده و پس از تخریب قفل مغازه به وسیله یک دستگاه خودرو نیسان وانت در ساعات 3 الی 6 بامداد اقدام به سرقت اموال مغازه می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از اعضای این باند سرقت شدند که در ادامه رسیدگی به این پرونده کاشف به عمل آمد، متهمان دارای سوابق سرقت در نقاط مختلف تهران با این شیوه هستند و پلیس آگاهی فاتب و فرماندهی ویژه غرب استان تهران نیز در حال رسیدگی به این پرونده هستند.

سرهنگ نادربیگی اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی تهران بزرگ با انجام اقدامات پلیسی متهمان را دستگیر و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی دادند که با هماهنگی های به عمل آمده با مقام قضائی مبنی بر اینکه متهمان این پرونده دارای سوابق سرقت متعدد در حوزه استان البرز هستند، متهم با صدور قرار در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: متهمان ابتدا منکر هرگونه سرقت در استان البرز بودند اما در مواجهه با مدارک و مستندات کارآگاهان چاره ای جز اعتراف در پیش روی خود ندیدند و به 28 فقره سرقت مغازه‌های تجاری، 14 فقره سرقت خودرو ماکسیما و زانتیا و 5 فقره سرقت خودرو نیسان وانت اعتراف کردند.

وی در پایان گفت: متهمان پس از اعتراف و بازسازی صحنه های جرم با صدور قرار بازداشت روانه زندان شدند.

 

برچسب ها: پلیس آگاهی ، سرقت ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار