آیت الله سید محمد شاهچراغی:
به گزارش تابناک سمنان: آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه باید سخنان مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم گفت : پیروی از رهبری بزرگترین شاخص ولایت پذیری است.
کد خبر: ۸۰۹۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 29 December 2019

نتیجه تصویری برای ایت الله شاهچراغی سمنان

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار حجت الاسلام دکترعلی ثقفی مسئول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید سخنان و تاکیدات مقام معظم رهبری را سر لوحه کار خود قرار دهیم گفت : پیروی از رهبری بزرگترین شاخص ولایت پذیری است.

وی با بیان اینکه زکات علم نشر آن است تصریح کرد : امروزه باید به مسئله کتابخوانی اهمیت ورزید و باید نظارتی بر توزیع کتاب بین افراد وجود داشته باشد تا نتیجه آن مورد بررسی قرار بگیرد.

آیت شاهچراغی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در تمام زمینه ها و مسائل داخلی و خارجی فرمایشات زیادی دارند که باید به مردم ابلاغ شود افزود : ثمره توجه به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری وحدت است و اگر به این مهم توجه نشود ثمراتی ندارد.

حجت الاسلام دکتر علی ثقفی مسئول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این دیدار با بیان اینکه مکتب انقلاب اسلامی عنوان ده جلد کتابی است که به بیانات مقام معظم رهبری اختصاص دارد گفت : این کتاب ها در خصوص مسائل مورد نیاز انقلاب است که اخیرا با حضور وزیر علوم رونمایی شد.

او از چاپ حدود 2 هزار نسخه از این کتاب ها خبر داد و افزود : در آینده نزدیک نیز چاپ بیشتر این کتاب ها در دستور کار قرار دارد که خوشبختانه مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.

مسئول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد : توصیه ما خطاب به جوانان، نخبگان، مردم و غیره این است که این کتاب ها را مبنا و مرجع خود قرار دهند چرا که اندیشه مقام معظم رهبری راهگشای امور انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام دکتر ثقفی در انتها با بیان اینکه فتنه 88 باید در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار بگیرد گفت : 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و بصیرت دینی نیز به معنای شناخت فتنه های مختلف است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار