مدرسه بیمارستان
"مدرسه بیمارستان حامی یار" به عنوان یکی از مجهزترین مدرسه بیمارستان های کشور در بیمارستان امیرکبیر اراک راه‌اندازی شد
کد خبر: ۸۰۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ 29 December 2019

مدرسه بیمارستان اراک

سیدعلی آقازاده امروز، یکشنبه در آیین افتتاح مدرسه بیمارستان حامی یار در اراک، اظهار کرد: موسسه حامی یار علیرغم عمر کوتاه فعالیت خود، اقدامات بسیار موثری در راستای حمایت از بیماران نیازمند بویژه کودکان مبتلا به سرطان که متاسفانه یکی از آلام جامعه است، انجام داده است.

وی افزود: کمک موسسه در کنار کمک خیران همیشه در استان مرکزی سرآمد بوده به طوری که خیرین استان در تمام حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و کمک به نهاد‌های حمایتی در کشور سرآمد بوده و در تمام مناسبات انسانی، اجتماعی و اخلاقی با حضور موثر خود خدمات خوبی را ارائه داده‌اند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در استان حدود ۲۴۰ کودک زیر ۱۸ سال تحت پوشش موسسه حامی یار هستند و  ۲۲۰ معلم داوطلب، تجربیات و دانسته‌های علمی و تجربی خود را در اختیار این کودکان قرار می‌دهند.

آقازاده تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان باید از این موسسه مردمی حمایت‌های لازم را انجام دهند که در این خصوص استانداری مرکزی نیز از هیچ کوششی و اقدامی دریغ نمی‌کند.

استاندار مرکزی اضافه کرد: مدرسه بیمارستان می‌تواند سبب ایجاد امنیت خاطر و نشاط معنوی در کودکان مبتلا به سرطان شود تا طی روند درمان از تحصیل خود بازنمانند.

وی اضافه کرد: زمین ۳۲۰ متری برای توسعه مدرسه بیمارستان به عنوان یک خدمت کوچک توسط دولت در اختیار این موسسه قرار می‌گیرد که  امیدواریم  با تعامل دستگاه‌های دولتی و خیرین سلامت،   تکمیل این پروژه با سرعت بیشتری پیگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار