آیت‌الله محامی نماینده ولی فقیه در استان ‌وامام جمعه زاهدان و احمدعلی‌موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از مردم برای حضور در مراسم این یوم‌الله دعوت کردند
کد خبر: ۸۰۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ 30 December 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ

«خداوند از کسانی که ایمان آورده‌اند دفاع می‌کند؛ خداوند هیچ خیانتکار ناسپاسی را دوست ندارد»!
آیه شریفه 38، سوره مبارکه حج

نهم دی ماه سال 88 تجلی پیوند دو عنصر مردم و ایمان برای حفظ و تحکیم هویت انقلاب اسلامی بود. دشمنانی که در فتنه 88 با واژه‌های فریبنده دموکراسی و حقوق بشر و با کوبیدن بر طبل تقلب به عنوان اسم رمز آشوب، سعی در انتقام‌جویی از انقلاب اسلامی داشتند در نهم دی همان سال با حرکت عظیمِ ایمانی مردم، تمام نقشه‌های خود را نقش بر آب دیدند.

حماسه عظیم 9 دی 88، نشانگر عمق بصیرت و زمان‌شناسی مردم ایران بود که در بستر فرهنگ ناب عاشورا ظهور یافت.

مردم ولایتمدار ایران در سال‌های پس از انقلاب اسلامی با تأسی به جایگاه ولایت فقیه، نه تنها در عرصه‌های سخت نبرد علیه باطل بلکه در فتنه‌های سهمگین و جنگ نرم و الگوهای پیچیده جنگ شناختی، راه را از بیراهه تشخیص داده و قله‌های بصیرت و دشمن‌شناسی را یکی پس از دیگری فتح نموده‌اند.

نمونه مثال‌زدنی دیگر از قیام مردم ولایتمدار ایران در برابر فتنه‌گری‌های دشمنان، در آبان‌ماه 98 جلوه گر شد. مردم ولایتمدار ایران با وجود تنگناهای معیشتی، در برابر آشوب‌گری‌های اوباش و صحنه‌گردانی‌های دشمن ایستاده و توطئه عظیم امنیتی را خنثی کردند و شکوه و عظمت خود را دوباره به رخ دشمنان کشیدند.

استان سیستان و بلوچستان به عنوان مظهر وحدت اسلامی و الگوی همکاری و زندگی اقوام و پیروان مذاهب مختلف برای دنیا، در مقاطع حساس همچون فتنه 88 و اتفاقات آبان‌ماه سال جاری، نقش ویژه خود را در پاسداری از ارزش‌های اسلام ایفا کرده است و مردم غیور این خطه با تکیه بر آموزه‌های حیات بخش اسلام و تأسی به رهنمودهای وحدت‌آفرین رهبر معظم انقلاب اسلامی”مدظله العالی”، اثبات کرده‌اند که تحت تاثیر فریب‌ها و تفرقه‌افکنی‌های دشمنان و مزدوران آنها قرار نخواهند گرفت.

اینجانبان ضمن پاسداشت یوم‌الله نهم دی ماه، «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» و هم‌چنین به تعظیم حرکت پرشکوه ملت بزرگ ایران و به ویژه مردم سیستان و بلوچستان در برابر توطئه اخیر، با تاکید بر لزوم همدلی و وفاق میان اقوام و مذاهب و طیف‌های متنوع از آحاد مردم دعوت می‌کنیم در مراسم بزرگداشت یوم‌الله 9 دی در سراسر استان حضور پرشور و وحدت‌آفرین داشته باشند.

مصطفی محامی/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان

احمدعلی‌موهبتی/ استاندار سیستان و بلوچستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار