استاندار آذربایجان‌ شرقی:
استاندار آذربایجان‌ شرقی، حماسه 9 دی را عامل وحدت و وفاق ملی دانست و تأکید کرد: این حادثه تاریخی باید فارغ از جریان‌های سیاسی و فکری مختلف مورد توجه و بررسی قرار گیرد.
کد خبر: ۸۰۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶ 30 December 2019

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی در هفتاد و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار داشت: حماسه 9 دی با حضور اقشار مختلف ملت ایران در صحنه رقم خورد و این روز، جلوه روشنی از وحدت و وفاق ملی بود.

وی با تأکید بر اینکه 9 دی نباید به نفع هیچ جریانی مصادره شود، افزود: شکست فتنه 88، تنها به واسطه تدابیر رهبر انقلاب و بصیرت مردم اتفاق افتاد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین به انتخابات اسفند ماه امسال اشاره کرد و با اشاره به اقدامات انجام یافته در ستاد انتخابات استان، برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه، رعایت اصل بی‌طرفی و قانون‌مداری را هدف اصلی این ستاد عنوان کرد.

وی گفت: انتظار داریم شورای فرهنگ عمومی استان نسبت به شیوه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی ورود کرده و چارچوبی اصولی در این زمینه تعیین کند.

پورمحمدی با تأکید بر پرهیز از ریخت‌وپاش در تبلیغات انتخاباتی، گفت: مردم از شیوه تبلیغات برخی نامزدهای انتخاباتی ناراحت و دل‌چرکین هستند و کسانی که قصد ورود به مجلس دارند باید از این اقدامات پرهیز کنند.

استاندار آذربایجان ‌شرقی همچنین به آخرین وضعیت مناطق زلزله‌زده شهرستان‌های میانه و سراب اشاره کرد و گفت: با همدلی و همکاری همه دستگاه‌های مسئول و اعضای ستاد مدیریت بحران استان، اسکان موقت آسیب‌دیدگان دو هفته بعد از زلزله به اتمام رسید و اکنون در مرحله آماده‌سازی مسکن دائمی برای زلزله‌زدگان هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار