کد خبر: ۸۰۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ 30 December 2019

سید رضا هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به سفر محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و مدنی مدیرعامل بنیاد برکت به غرب مازندران، گفت: همزمان با این سفر طرح‌های اشتغالزایی خرد روستایی در مناطق محروم شهرستان‌های غرب آغاز شد.

وی تصریح کرد: همزمان با این سفر، افتتاح و بهره‌برداری همزمان از هزار و 331 طرح اشتغال‌زایی بنگاه محور، اجتماع محور و تسهیلات محور با ایجاد 4 هزار و 821 شغل در غرب استان مازندران انجام شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که همه باید انجام دهند احیای ظرفیت‌های معطل شده است که تا کنون در استان مازندران هزار و 500 طرح توسط ستاد اجرایی افتتاح شد.

این مسؤول از افتتاح رسمی قرارگاه خدمت رسانی، امدادی و جهادی این ستاد در مازندران (ساری) به عنوان تجهیز کننده سه استان شمالی خبر داد و گفت: این قرارگاه برای پشتیبانی جهادی استان‌های شمالی و اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مازندران با بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی، موسسات خیریه و سمن‌ها فعالیت می‌کند.

هادیان با اعلام اینکه تاکنون 100 پروژه جهادی در مازندران بهره‌برداری شده است، بیان کرد: این قرارگاه برای مجموعه‌ای از کارهای جهادی مانند مدرسه‌سازی، مسجد، راه و ... در طول سال و بحران‌ها فعالیت دارد و از همان ساعات اولیه نیروها بسیج می‌شوند و کمک‌ها ارسال می‌شود.

وی تصریح کرد: در سیل اخیر مازندران در لحظات نخست ورود کردیم و غذا، چادر، پتو و تجهیزات در میان سیل‌زدگان توزیع شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران افزود: در روز اخیر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  به مازندران با حضور مدیر عامل بنیاد برکت و مدیر عامل بنیاد احسان تعدادی جهیزیه، ویلچر، وسایل ورزشی و چند هزار بسته لوازم التحریر در بین محرومان مازندران توزیع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار