کشف
فرمانده انتظامی استان از کشف ۵ تن و ۴۱۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات‌های ۹ ماهه نخست پلیس استان خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها ۲۱۱ نفر قاچاقچی مواد مخدردستگیر و ۱۸ باند فعال در زمینه قاچاق مواد مخدر متلاشی شد
کد خبر: ۸۰۹۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ 30 December 2019

نتیجه تصویری برای مواد مخدر"

سرهنگ "حسن مفخمی شهرستانی"  در تشریح این خبر بیان داشت: در تحقق هر چه بهتر پلیس پاسخگو، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های عملیاتی پلیس استان در حوزه مبارزه اثربخش در حوزه مبارزه با مواد مخدر بازتعریف و برنامه ریزی شد.

وی با اشاره به کشف ۵ تن و ۴۱۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۹ ماهه نخست امسال در عملیات‌های پلیس استان مرکزی ادامه داد:در این عملیات‌ها ۲۱۱  قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۱۸ باند فعال در این زمینه متلاشی شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان طرح ریزی پیش دستانه پلیس استان مرکزی در پیشگیری از ورود و عرضه مواد مخدر در عملیات‌های برون استانی افزود: بسیاری از کشفیات پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندسازی عملیاتی در این حوزه و خارج از استان و قبل از ورود مواد مخدر به دست آمده است.

سرهنگ مفخمی شهرستانی اجرای طرح ظفر و طرح‌های پاک سازی نقاط جرم خیز را اقدامی مهم در رسیدگی به مطالبات مردمی عنوان داشت و گفت: در ۹ ماهه نخست امسال ۲ هزار و ۳۸۷ نفر خرده فروش مواد مخدر در این عملیات دستگیر و برای برخورد قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. #

 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار