فرمانده سپاه امام رضا (ع):
فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: هدف دشمن در فتنه ۸۸ اعتبار زدایی از ماهیت نظام اسلامی بود که مردم به حضور به‌موقع این توطئه عظیم را خنثی کردند.
کد خبر: ۸۱۰۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ 31 December 2019

به گزارش تابناک رضوی، سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری در اجتماع وحدتی و بصیرتی قشرهای مختلف مردم شیعه و اهل سنت تربت‌جام با گرامیداشت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: عمق بصیرت و روشن‌بینی مردم نسبت به نقشه‌های دشمن از اهداف عالیه این حماسه بود که حضور مجاهدانه و با بصیرت مردم در تاریخ ماندگار شد.

وی با اشاره به این‌که ملت بصیر ایران اسلامی شاخص‌ها و صحنه‌گردانی دشمن را می‌شناسد و برای حفظ دستاوردهای انقلاب هوشیار و بیدارند افزود: دنیای استکبار در سراسر جهان همه سرمایه‌های مردمی را به یغما می‌برد و بزرگ‌ترین هدف دشمن مخالفت و ضربه زدن به اسلامی و مردمی بودن این انقلاب است.

وی حضور مردم را خنثی‌کننده همه توطئه‌ها و فتنه‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: باگذشت ۱۰ سال از حماسه 9 دی حضور مردم درصحنه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... نظام مقدس اسلامی متأثر از ارتباط عمیق آنان با اعتقادات دینی، معنوی و اسلامی است که عمق بصیرت و دشمن‌شناسی در ذات این حرکت و حماسه مردمی وجود دارد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) عنوان کرد: هدف استکبار جهانی در حوادث فتنه گون نظیر فتنه ۸۸ اعتبار زدایی و استحاله درونی از ماهیت نظام اسلامی، ساقط کردن آن و سیطره بر مردم با استفاده از ابزار نرم سیاسی آماده در بستر انتخابات بود که با بصیرت و اقدام به‌موقع و به هنگام آنان خنثی شد.

سردار نظری با اشاره به همراهی ضدانقلاب‌های خارج نشین و برخی سران کشورهای منطقه از فتنه‌ها تأکید کرد: ازنظر مردم هرکسی که با استکبار همراهی، هم‌زمانی و هم‌زبانی بکند محکوم و از دایره اسلام و انقلاب خارج است ولو این‌که خادم‌الحرمین باشد.

وی بابیان این‌که صحنه‌گردان اصلی عملیات روانی در منطقه آمریکا و اسرائیل هستند و امروز موشک‌ها و بمب‌های چه کسانی با حمایت کدام کشورها بر سر مردم مظلوم فلسطین، غزه و یمن ریخته می‌شود و استکبار جهانی با وقاحت کامل به سران کدام کشور اسلامی توهین می‌کنند ابراز داشت: علیرغم همه خون‌دل‌هایی که از بی‌بصیرتی برخی حکام منطقه می‌خوریم، اما هنوز ندای وحدت و حمایت از مظلوم بلند است.

وی در بخش دیگر سخنان با اشاره به فتنه‌های اخیر در کشور یادآور شد: دشمن در فتنه آبان ماه نیز توان عملیاتی، مالی، تبلیغی و رسانه‌ای و اعزام گسترده عوامل خودشان به کشور عزیزمان بسیج کردند و با فعال کردن سفارت‌خانه‌ها و هماهنگی با برخی افراد ذی‌نفع داخلی به کارفرمایی و کارگردانی آمریکا فتنه اقتصادی را رقم زدند که با دیگر با تیزبینی و هوشیاری رهبر معظم انقلاب و بصیرت و حضور مردم مواجه شدند.

سردار نظری ادامه داد: مردم به وضعیت موجود معترض‌اند اما متصل به‌نظام اسلامی هستند و مردم هوشمند باید مراقب باشند در فضای غبارآلود مورد سوءاستفاده دشمن قرار نگیرند.

وی با اشاره به این‌که دشمنان نفس‌های آخر را می‌کشند گفت: ما بر شرایط موجود دشمنان اشراف داریم و هیچ‌وقت به اهداف اصلی خود دست نخواهند یافت، بنابراین مردم مشکل‌دارند که مراقبت و حمایت مسئولان را می‌طلبد و آنچه در مشهد فتنه‌ها را خنثی کرد حضور مردم بود به‌طوری‌که یک‌شب تا ۱۰ هزار نفر در مساجد حاضر و آماده بودند که در کجا به‌کارگیری شوند.

وی بابیان این‌که مدیران لایق و دلسوز زیادی در کشور داریم اما فضای کاری متناسب با شان مردم و انقلاب نیست و بایستی تحول مدیریتی اتفاق بیفتد تأکید کرد: انتخابات مجلس بهترین و مهم‌ترین فاکتور برای تحول مدیریتی در کشور است که انتخاب نمایندگان انقلابی، جهادی، مردمی و اعتقادی عمل کردن از مشکلات موجود می‌کاهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار