نوید دانایی:
به گزارش تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه کلینیک فشارخون در سمنان راه‌اندازی شد، گفت: این کلینیک فوق تخصصی در مجموعه بیمارستان کوثر بازگشایی شد.
کد خبر: ۸۱۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 31 December 2019

نتیجه تصویری برای فشار خون

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه کلینیک فشارخون در سمنان راه‌اندازی شد، گفت: این کلینیک فوق تخصصی است و با استقرار در مرکز درمانی کوثر سمنان از امروز به مبتلایان به فشارخون و بیماری‌های مرتبط به آن خدمت‌رسانی می‌کند و کنترل و سنجش فشارخون، معاینه‌های دوره‌ای، مشاوره و ارجاع به پزشک، خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی در زمره اقداماتی هستند که این کلینیک فوق تخصصی در سمنان ارائه خواهد کرد.

نوید دانایی بابیان اینکه در سطح شهر‌های تحت پوشش این دانشگاه ۳۹ هزار و ۳۱۸ نفر دارای فشارخون بالا هستند، تاکید کرد: این آمار بسیار بالا و البته هشدار دهنده است.

دانایی بابیان اینکه خطر بیماری فشارخون و تشدید آن در جامعه بر حسب سبک زندگی و دیگر عوامل سبب شد تا این کلینیک فوق تخصصی راه‌اندازی شود، بیان کرد: اجرای طرح ملی غربالگری فشارخون نتایج شگفت‌انگیزی داشت که در نهایت منتهی به ایجاد این کلینیک شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه از حدود ۴۰ هزار نفر دارای فشارخون در سطح استان ۱۶ هزار و ۱۴۷ نفر در شهرستان سمنان ساکن هستند و این زنگ خطری بود تا به فکر ایجاد این مرکز باشیم.

وی ادامه داد: کنترل و پیگیری سلامت مردم همچنان با راه‌اندازی کلینیک تخصصی با جدیت بیشتر پیگیری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار