ارومیه،
رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از اعزام اولین قطار مسافربری ارومیه - مشهد خبر داد.
کد خبر: ۸۱۰۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴ 31 December 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سیدمحسن حمزه‌لو با بیان این‌که حرکت این قطار از ارومیه به مشهد به صورت هفتگی انجام می‌شود افزود: قطار مسافربری ارومیه به مشهد به صورت مستقیم جهت تسهیل تردد زائرین بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) در مشهد مقدس راه‌اندازی می‌شود و در صورت استقبال مردم، تعداد روز‌های حرکت قطار از ارومیه به مشهد افزایش می‌یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی یادآور شد: سال‌ گذشته شهر ارومیه به عنوان سومین مرکز استانی در راستای اجرای سیاست‌های اقتصادمقاومتی «مقام معظم رهبری» و باحضور رئیس جمهور به شبکه ریلی کشور متصل شد و آرزوی دیرین مردم منطقه محقق شد.
حمزه‌لو با تأکید بر این‌که سیستم حمل و نقل ریلی دستاورد‌های درخشانی از جمله صرفه جویی در زمان و انرژی، ایمنی و حفظ محیط زیست را برای استان به همراه دارد، افزود: جلب سرمایه‌گذاری، افزایش کیفیت و تعداد قطار‌های ایستگاه راه آهن ارومیه در اولویت برنامه‌های اجرایی شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان قرار دارد.
حرکت قطار مسافربری ارومیه به مشهد از سمت ایستگاه راه‌آهن ارومیه در ساعت١٢:٢٠ و مراجعت این قطار از مشهد در ساعت ٢٣:٢٠خواهد بود. قیمت بلیت این قطار برای سالن چهار خوابه ١٣٨هزار تومان و برای سالن شش خوابه ١١۶هزار تومان است. متقاضیان می‌توانند بلیت این قطار را از مراکز فروش بلیت طرف قرارداد راه آهن در سطح کشور خریداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار