نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مسجد نباید اسیر باندبازی و جریان های سیاسی باشد؛ گفت: حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب بر روی دوش مسجدی ها است.
کد خبر: ۸۱۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ 01 January 2020

به گزارش «تابناک کرمان» خبرنگار خبرگزاری شبستان نوشت؛ محمدمهدی زاهدی امروز (چهارشنبه 11 دی) در دیدار با مدیرستاد هماهنگی کانون مساجد استان کرمان بیان کرد: متأسفانه در کشور تفرق در امور واحد و در جاهای مختلف وجود دارد که نمونه آن بحث مسجد است که کانون و امور مساجد و...همه هستند و باید فکری کرد که این چندگانگی در یک حوزه وجود نداشته باشد زیرا نتیجه آن این است نتوانیم از ظرفیت مسجد آنطور که لازم است برخوردار بشویم و از ظرفیت مسجد به نفع انقلاب بهره ببریم.

مسجد نباید اسیر باندبازی و جریان های سیاسی باشد
نماینده مردم کرمان و راور در استان کرمان گفت: ایت تعدد به گونه ای است که گاهی اوقات می بینیم در مسجد بین هئت امنا و بسیج و ... اختلاف است و موجب می شود بهره وری لازم صورت نگیرد و امیدواریم که شورای سند مهندسی فرهنگی حتماً به این وضع رسیدگی کند لذا اگر تجمیع شوند و یک ساماندهی هماهنگ صورت گیرد وضع متفاوت خواهد بود.
وی ادامه داد: در خود استان کرمان باید یک همت جمعی بین ارگان ها صورت گیرد و باید یک سرمایه گذاری ویژه در جنوب استان بکنیم که به شدت به این وحدت نیازمند است.
زاهدی گفت: ما باید کانون مساجد را از بحث های مربوط به حوزه سیاست بازی دور کنیم یعنی مسجد ما نباید اسیر باندبازی و جریان سیاسی حتی جریان اصول گرا باشد لذا مسجد باید قداست خود را حفظ کند و درست است که مسجد باید سیاسی باشد اما سیاست بازی حرف دیگری است که می طلبد هئیت های امنا مساجد درست انتخاب شوند.
وی با اشاره به اینکه بصیرت افزایی به هئیت امنا کانون های مساجد بسیار مهم است، بیان کرد: کانون مساجد باید در این زمینه خوب کار کند و اگر مساجد ما در حوزه های مختلف در رأس کار باشند دشمن غلطی نمی تواند بکند لذا نباید روزی برسد که مساجد ما خالی از نیروهای انقلابی شود که برای کشور خطر است پس امانت حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب بر روی دوش شما است لذا خواهمشندیم در این زمینه سرمایه گذاری معنوی و مادی کنید.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار