ليگ حرفه‌اى كراس‌فيت آقايان يادبود سپهبد شهيد حاج قاسم سليمانی در مشهد آغاز شد.
کد خبر: ۸۱۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱ 04 January 2020

به گزارش تابناک رضوی، رضا آذريان رئيس هيئت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی در حاشيه حضور در مراسم آغاز ليگ حرفه‌اى كراس فيت يادبود سردار سپهبد شهيد حاج قاسم سليمانى در مشهد ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه يار امام و رهبری و فرمانده سپاه قدس توسط آمريكايی‌های جنایتکار، اظهار داشت: ان‌شالله به حول قوه الهی پاسخ دندان شكنی به اين جنايت آشكار خواهيم داد و ملت ایران در برابر این اقدام گستاخانه سکوت نخواهند کرد.

وی در ادامه از كسب رتبه نخست عملكرد هيئت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی  در ٩ ماهه سال ۹۸ از سوی فدراسيون مربوطه خبر داد و افزود: ٣١ كميته در هيئت ورزش‌های همگانی فعاليت می‌كنند و خوشبختانه كميته كراس‌فيت جزء كميته‌های فعال این هیئت بوده و توانسته علاقه‌مندان زيادی را در دو گروه بانوان و آقایان به اين رشته پرنشاط و مفرح جذب كند.

رئيس هيئت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی خاطرنشان كرد: تمام سعی و تلاشمان را انجام می‌دهيم تا كميته‌های هيئت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی را در ۳ بُعد همگانی، حرفه‌ای و قهرمانی گسترش دهيم و با فراگير شدن ورزش در جامعه آحاد مردم از آسيب‌ها و  ناهنجاری‌های اجتماعی به‌دور بمانند.

آذریان بیان كرد: ليگ حرفه‌اى كراس‌فيت خراسان رضوی به لحاظ كيفيت آيتم‌ها جزء حرفه‌ای‌ترين ليگ كشوری این رشته محسوب می‌شود و نفرات برتر این رویداد ورزشی پس از ٩ مرحله رقابت در ۵ هفته پيش‌رو در ١١ بهمن ماه سال ۹۸ معرفی می‌شوند و تيم منتخب استان نیز جهت شركت در مسابقات قهرمانی كشور از دل همین ليگ بیرون خواهد آمد.

همچنین مرتضی شجيعی، دبير كميته كراس‌فيت خراسان رضوی هم گفت: در چهارچوب هفته اول اين ليگ ٢٢ ورزشكار در دسته اورال حرفه‌ای از شهرستان‌های استان حضور داشتند كه در آيتم‌های سرعت، قدرت، استقامت، انعطاف و تكنیک با هم رقابت كردند.

وی افزود: با توجه به اينكه اكثر شركت‌كنندگان حاضر در این مسابقات شاكله‌ای از تيم خراسان رضوی كه در مسابقات قهرمانی كشور سال گذشته موفق به كسب عنوان قهرمانی شده بودند باید بگوییم كه این حضور نشان از سطح بالای كيفی و كمی ليگ حرفه‌ای كراس‌فيت است.

دبير كميته كراس‌فيت خراسان رضوی با اشاره به اینکه در اين دوره از ليگ ١٠ داور رسمی كميته كراس‌فيت فدراسيون ورزش‌های همگانی امر قضاوت را برعهده دارند، بیان کرد: در پايان هفته اول ليگ حرفه‌ای كراس‌فيت (يادبود سپهبد شهيد حاج قاسم سليمانى)، محمدرضا اسدی، علی جمیلی، ایمان سبحانی، فرشيد عمارلو و عليرضا معلم به ترتيب در رده‌های اول تا پنجم جدول قرار گرفتند.

شجیعی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بيش از ٣ هزار ورزشكار خانم و آقا در سطوح آماتور، نيمه حرفه‌ای و حرفه‌ای در خراسان رضوی در بيش از ٧٠ باشگاه تخصصی كراس‌فيت استان فعاليت می‌كنند و درصدد هستيم با برگزاری كلاس‌های آموزشی و مسابقات قهرمانی مناطق و شهرستانی اين رشته مهيج و پرنشاط را بیش از پیش در مشهد و شهرستان‌های استان معرفی كنيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار