درجلسه شورای اداری کبگیان مطرح شد
بخشدارکبگیان: فراتر از حد توانمان به افتخار سردار مهربانی ها در برنامه وِداعَش درچیتاب نوکری خواهیم کرد
کد خبر: ۸۱۱۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹ 05 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کهگیلویه وبویراحمد از چیتاب جلسه شورای اداری بخش کبگیان حول محور برگزاری مراسم وداع باسردار دلها و اهتمام به مسئله انتخابات در کشور با حضور اعضاء شورای اداری بخش در بخشداری کبگیان برگزار شد.
مهران گودرزیان بخشدار کبگیان ضمن تسلیت مجدد به مناسبت شهادت ناجوانمردانه سردار سلیمانی گفت : گرچه باشهادت پاره تنمان در غربت هشتاد میلیون سلیمانی زنده شد ، اما آنهائیکه تا امروز  با بیداری سلیمانی درنهایت آرامش خواب بودند باخواب رفتن سرداررشیداسلام بیدارشوندتامنزلت امنیت حاصله رابفهمند.
مهران گودرزیان افزود : آمریکا و شرکای کثیفش در شرایط غیر مسلح بروی مردی آتش گشودند که از ترس صدای گامهای پوتینش قویترین رادارشان را ازکار می انداخت امابدانند چنان انتقامی پس خواهند داد که نسل اندر نسلشان تا ظهور قائم از شدت هیبتش بلرزد.
گودرزیان آذین بندی شهرو روستاهای بخش با پلاکاردهای شهید سلیمانی ، سیاهپوش کردن معابر و مساجد و در انتها برگزاری مراسم با شکوهی در قالب "ازعروج سردار تاطلوع مُنتقِم" با حضور مردم و شورای اداری بخش در مسجد جامع شهر چیتاب را از مصوبات جلسه امروز برشمرد و گفت : انشالله فراتر از حد توانمان به افتخار سردار مهربانی ها در برنامه وِداعَش درچیتاب نوکری خواهیم کرد.
بخشدار کبگیان با اشاره به موضوع انتخابات در کشور هم گفت : آنچه آمریکا و شرکاء دزد روباه صفتش در بحبوحه مشکلات و هجمه تهاجمات متعدد وتحریم ها در کشورمان میخواهد ، حضور کمرنگ ملت در انتخابات برای تزلزل در نظام است که انشالله با تلاش و حضور پرشور و انتخاب اصلح مان مشت محکمی بر دهان شیطان هزار رنگ خواهیم زد.
پایان خبر:اسماعیل رسام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار