شورای عالی حوزه علمیه خراسان در پیامی ضمن ابراز اندوه و غم از این ضایعه دردناک، شهادت سپهبد سلیمانی و همرزمانش را تسلیت گفت و این جنایت بشری را محکوم کرد.
کد خبر: ۸۱۱۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ 06 January 2020

به گزارش تابناک رضوی، شورای عالی حوزه علمیه خراسان در پی شهادت سپهبد سلیمانی و همراهانش با صدور پیامی اقدام ظالمانه آمریکای جنایت کار را محکوم کرد و این ضایعه دردناک را تسلیت گفت.

در این پیام شهادت به دست شقی ترین آحاد بشر را پاداش سالها مجاهدت خالصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه ‌با شیاطین و اشرار عالم دانسته که به برکت خون وی و همرزمانش، خاموشی صدای استکبار و پیروزی قطعی مجاهدان جبهه مقاومت سرعت می گیرد.

متن پیام از قرار زیر است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین»

« وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ»

بار دیگر آمریکای جنایت‎کار در اقدامی ظالمانه پرده از چهره‌ شقی خود برداشت تا عده‏ای از بهترین خلق خدا آسمانی شوند. بدون شک شهادت سردار بزرگ اسلام و فرمانده بی‌نظیر و شجاع، سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش، رضوان‌الله ‌تعالی‌علیهم، زمینه نابودی استکبار را فراهم می‎آورد.

سال‌ها مجاهدت خالصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، پاداشی جز شهادت به دست شقی‎ترین آحاد بشر ندارد. پس از این، جبهه مقاومت، با جدیت بیشتر در پی خاموش‌ کردن صدای استکبار خواهد بود و خون سردار شهید، به آن سرعت می‎بخشد که پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است.

عاشقان شهادت در سرتاسر عالم راه او را که نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (قدس سرّه) بود، ادامه می‌دهند و انتقام سختی از جنایتکاران پلید خواهند گرفت. 

شورای عالی حوزه علمیه خراسان این جنایت شیطانی را به شدت محکوم می‎کند و شهادت چهره بین‎المللی مقاومت و پیش‌قراولان مبارزه در راه خدا را، به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداء، رهبر معظم انقلاب، مسلمین، آزادی‎خواهان جهان، همرزمان و خانواده داغدیدگان، تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

شورای عالی حوزه علمیه خراسان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار